Lahden MP- Service

16+8

Onko huuhaa putiikki vai tekeekö mitään ?

9

3759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynytpalveluun

Aika onneton paikka 4pulttia ei saatu paikalleen kauheat selitykset joka kerta ja erittäin huonoa palvelua en suosittele kenellekkään

• Ananoi

Välttkää tätä paikkaa,oikeesti.

• ensuosittele

Aivan paskaa palvelua... väärät varaosat löivät käteen ja piilovittuilua sai kaupanpäälle

• PH1963

Täysin huuhaa paja, minun pyörää ei sinne enää ajeta, kaksi kertaa jo yritetty korjata yksinkertaisen osan vaihto ja ei riitä ammattitaito.

• PH1963

No katteita ei osattu laittaa paikalleen, tee itse kaikki näiden "ammattilaisten"jälkeen ja vielä pitää huuhaa duunista maksaa.

• Jutustelija1

Eipä ole kokemusta tuosta, mutta sanoisin että vaikka itse teetätän liikkeissä huollot ja muut. Niin olisihan siinä puolensa jos tekisi itse, saisi oikein tunteella patinoida vermeensä ja tietäisi että kaikki on tehty rakkaudella niin kuin pitää.

• Jutustelija1

• Anonyymi

Vein tänään mönkkäri vinssin vaihtoon piti kestää noin 1.5 tuntia. Nyt kulunut kuusi tuntia eikä vielä valmis. On kuulemma niin paljon johtoja ja pultteja että kestää. Ei enään koskaan tänne.

• Anonyymi

Aivan turha narikka. Parin tunnin työssä menee päivä. Aikaahan kuluu jos ei ymmärretä mitä tehdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe