Onko mitään valmistetta, jota voisi kokeilla unettomuuteen, joka vaivaa aina silloin tällöin ?
Valerianaa olen jo kokeillut, ei auttanut. Lämmin maito ja banaanien syöntikään ei tepsinyt. Onko ainut keino tehdä pitkä iltalenkki, jotta väsymys ja nukahtaminen iskee noin luonnollisesti ?!
Unettomuus ajoittain
Ei unilääkettä vielä
2
534
Vastaukset
- samu
Kyllä iltalenkki on hyvä keino, ja sitten pitäs voimisteluttaa niska-hartialihaksia, että veri kiertää aivoissa. Hapenpuute aiheuttaa unihäiriöitä.
- Eikun kauppaan
Luontaistuotekaupasta saa hyviä vinkkejä unettomuuteen. Olen nyt kokeillut pari päivää kalkki-magnesium valmistetta ja ainakin minulla se auttoi. B-vitamiinia voisi vielä kokeilla tämän ohella ellei kalkki mg auta. Banaaneissa on jotain sellaista ainetta, joka pistää väsyttämään, kun syö niitä illalla. Illalla kannattaa välttää kahvin, teen ja cola-juomien nauttimista, sillä ne piristävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895435- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413448
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692962- 382120
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068