4h- dogsitter kurssi helmikuussa?

KoIrAhUlLu- 91

Kuinka moni pääkaupunkiseudun koirafani on tulossa kyseiselle kurssille tammi-helmikuussa 2005? Minä itse ilmoittauduin ja olisi kiva tietää muita tulijoita.

Kiinnostuneille tiedoksi: Menkää osoitteeseen www.google.fi ja hakekaa sieltä: "4h dogsitterkurssi" Sieltä löytyy mm. lisää infoa ja ilmoittautumis ohjeet. Kurssinpaikka on Etelä-Haagassa.

HopHop, vauhtia. Kurssit (1-2 kertaa VUODESSA!!) ovat pian täynnä, sinne mahtuu n. 25 tyyppiä!

9

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoIrAhUlLu-91

"opiskellaan" koirarotuja, ruokintaa, koulutusta, jne. Kurssit pidetään Pe-Su, n. 5 viikon ajan, että 60 tuntia harjoittelua tulee täyteen. Siellä on paitsi teoriaa koirista, myös käytännön asioita. (Tutustutaan koiriin läheisesti)

Kun on suorittanut kurssin, pääsee itse DOGSITTERIKSI. Ja arvattavasti se tarkoittaa koirien hoitoa. Eli kun esim. joku pikku mummo soittaa 4h- dogsitterpäivystykseen, ("Haluan hoitajan koirilleni, kun lähden Egyptiin!") päivystäjä katsoo luettelosta sopivan tyypin hoitamaan koiria ja niin. Sitten Sinä onnekas hoitaja pääset esim. ulkoiluttamaan ja ruokkimaan koiria ESIM. viikon ajan ja saat siitä palkkaa. Muistaakseni saa 4euroa/tunnilta. Ei paha vai?

Tälläistä se on :) Kaikki koirienystävät mukaan!!

• KoIrAhUlLu-91

...on 100 euroa. Jep, kallis on, mutta muista PALKAT kun pääse dogsitteriksi!!

Ikäsuositus: yli 13.v, muistaakseni. (Tai jos täyttää kyseisenä vuonna 13.. Käy myös.)

• KoIrAhUlLu-91

Eiks täällä kukaan oo kiinnostunu? Lukekaa ees nää ja menkää kattoo ossa.

Tai kertokaa mielipiteenne!

• kurssin käynyt

kurssi tosiaan kannattaa käydä jos vähääkään kiinnostusta löytyy ja on aikaa. Itse kävin sen viime vuonna, aika raskas se oli ku piti istua monta tuntia kirjottamassa mutta ihan kiva. Ja mitä merkitystä sillä on, vaikka oliskin raskas, pääasiahan tossa on et pääsee hoitaan koiria ok palkalla.

• Kiinnostunut :)

Siis olisin kiinnostunut pääsemään kurssille ja voisitko kertoo linkin sivulle mistä löytyy lisäinfoa ja miten kurssille voi ilmottautua? Kun etin googlesta mutta en löytänyt :D

• murmeli_90

Ilmoittauduin nyt sitten sinne dogsitter kurssille! Kaikki muutkin halukkaat rohkeasti vain ilmoittautumaan!

Pääkaupunkiseudulla asuvat: Ilmoittautuminen tapahtuu Mari Wikholmille p. 040-5311 255. Jos Mari Wikholm ei pysty vastaamaan soittoosi, voit jättää hänen vastaajaansa nimi-, osoite- ja puhelinnumerotietosi, jolloin ilmoittautuminen varasijoille otetaan vastaan.

• murmeli_90

Minä olen pääkaupunkiseudulta ja koirafani!
      Valitettavasti tammi-helmikuun kurssi on jo täynnä, mutta varasijoille voi vielä ilmoittautua,sillä peruutuksia tulee aina. En ole itse vielä ilmoittautunut, joten en varmaan pääse tähän kevään kurssiin. Ainahan sitä saa toivoa. :)

• *koira enkeli*

minkä ikäne täytyy olla et pääsee dogsitteriin?
      ku tykkään paljon koirista!!!!!

• Nimetön

kävin itte ton kevään kurssin ja kivaa oli. alaikäraja on 13v ja kannattaa mennä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      77
      4573
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      154
      3556
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      50
      2022
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1249
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe