Elikkäs autona olisi C4 2.0i vtr coupe vm05. Vanhasta autosat jäi subbari joutilaaksi niin pitäisi saada citikkaan kiinni, mutta ongelmaksi koitui tuo vahvistimeen menevä virtajohdon vetäminen akulle. On niin umpeen rakennettu tuo keula, että ei oikein sopivaa läpivientiä tunnu löytyvät, kysynki siis ihmisten kokemuskia tai vinkkejä mistä sais menemään. Ei viitsisi alkaa leikellä mattoa siinä toivossa, että jostain joku reikä löytyisi. olisi helpompaa jos tietäisi tarkallee mistä lähtee sopivaa koloa etsimään.
mistä vahvistimen virtajohdon läpivienti citroen C4:ssa
jobbari
5
1023
Vastaukset
- tahvo123556
Itselläni ois sama operaatio etsiä kyseisestä autosta läpivientiä. Oletko jo itse pulman ratkaissut?
- Anonyymi
Sama homma edessä löytikö paikka
- Anonyymi
joo löyty.
- Anonyymi
Löytyi, jouduin poraamaan reijän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyi, jouduin poraamaan reijän.
Mistä kohtaa porasit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741