Hei!
Kuka tietäisi, miten englanniksi sanotaan:"Älä puhu ruoka suussa". Yritin etsiä sitä erinäisistä sanakirjoista hakusanoilla puhua, ruoka, suu, mutta en löytänyt. Olen varmasti itsekin kuullut sen joskus, mutta en millään muista. Voiko sanoa: "Don't speak with a full mouth." tai "Don't speak with your mouth full." Kiitos.
Puhua ruoka suussa, miten sanotaan
12
1515
Vastaukset
"Don't speak with your mouth full of sperm."
- Sanonta hukassa
Joo, hankalaahan se on, en suosittele. Mutta asiaan, löysin sanonnan ja oikeinhan tuo ed. kommenttikin on, että kovasti kiitosta vaan.
- moniosaajan kaveri
Sanonta hukassa kirjoitti:
Joo, hankalaahan se on, en suosittele. Mutta asiaan, löysin sanonnan ja oikeinhan tuo ed. kommenttikin on, että kovasti kiitosta vaan.
Kokeillut siis olet? ;))
- Sanonta hukassa
moniosaajan kaveri kirjoitti:
Kokeillut siis olet? ;))
Nooh,.. kaikkea sattuu ja tapahtuu...
- moniosaajan kaveri
Nooh,.. kaikkea sattuu ja tapahtuu...
Näinhän se on. Kokemukset rikastuttavat maailmankkuvaa.
- Sanonta hukassa
moniosaajan kaveri kirjoitti:
Näinhän se on. Kokemukset rikastuttavat maailmankkuvaa.
Tiedoksi vain, että nyt mä katoan kartalta!
- moniosaajan kaveri
Tiedoksi vain, että nyt mä katoan kartalta!
Selvä; hyvää jatkoa, mutta muista olla puhumatta sitä suussa...;))
- ...
En ole mikään kielen asiantuntija enkä muista tuota sanontaa, mutta mielestäni tuo jälkimmäinen mainitsemistasi vaihtoehdoista kuulostaisi järkevimmältä, eli "Don't speak with your mouth full."
- Sanonta hukassa
Olet oikeassa "Don't speak with your mouth full..." kuten olimme jo ed. puhujan kanssa todenneet. Nyt siis häivyn tältä planeetalta...
- Henry the great
"Don't speak your my cock in your mouth please, cause it's gonna hurt a little bit."
Mutta mikäli on pakko, niin nielaise edes ensin...- Pate
Ööö... opettele enkkua ensin ennen kuin kirjoitat jookos?
Alkuperäinen kirjoittaja oli idiootti, mutta sinun englannistasi päätellen niin ole sinäkin... - Sanonta hukassa
Pate kirjoitti:
Ööö... opettele enkkua ensin ennen kuin kirjoitat jookos?
Alkuperäinen kirjoittaja oli idiootti, mutta sinun englannistasi päätellen niin ole sinäkin...Oli pakko tulla kurkistamaan, mitä täällä on tapahtunut viime visiittini jälkeen. Enpä olisi arvannut, että viaton kysymykseni aiheuttaisi tällaisia reaktioita. Idiootiksi en tunnustaudu ilman lääkärintodistusta ja muutakaan tarjontaa en ota vastaan, kiitos vain. Älkää nyt vetäkö herneitä noin syvälle nenään, enhän minäkään suuttunut saamistani vastauksista. Kai täällä nyt saa kysyä avuliailta ihmisiltä apua. Ei täällä vaadita mitään Mensan jäsenyyttä (kai) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684