SKYRIM

enkestä

Elikkä joo. Mulla on nyt pidemmän aikaa ollu tällänen ongelma että oon yhtäkkiä jostakin syystä muuttunut vamppyyriksi. Kaiken maailman videoita oon kattonut youtubesta ja apuakin oon netistä ettinyt, mutta en nyt vaan satu löytämään ratkasua tälle ongelmalle.
Olen yhdessä kohtaa kuukausia sitten tehnyt jonkin vamppyyri tehtävän, mutten silloin mielestäni joutunut pureman tms. kirouksen kohteeksi.
Osaisiko ketään auttaa?
On vaan hiton vittumaista kun ei pääse pelin tehtävissä etenemään kun kaikki kyläläiset hyökkäävät kimppuun ja oma vaimokin puukottaa. :--D

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dovahkiinn

      Kun olet vampyyriksi kokonaan muuttunut ei auta muu kuin juoda nukkuvien kyläläisten (en muista toimiiko sama myös hereillä olevilla) verta säännöllisesti tai mennä suorittamaan Rising at Dawn-tehtävä, jonka voi aloittaa menemällä Morthaliin Falion-nimisen miehen puheille.

    • Sama homma

      Mulla kävi sama homma, eikä mullakaan ollut mitään tietoa mistä moinen tartunta oli tullut. Sain kuitenkin oman hahmoni paranneltua juurikin tuolla Falion hommelilla. Yksityiskohtaiset ohjeet tuolla sivulla, kodassa curing vampirism.

      http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Vampirism_(Skyrim)

    • ammit

      Huom jos vampirism on edennyt viimeiselle tasolle sitä EI OLE enää maahdolllista parantaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ainakin mun käsityksen mukaan)

      • Sama homma

        Nytpäs en tätä muistakaan enää, sen verran aikaa jo kun on viimeksi pelannut. Ihmissudeksi muuttuminenkaanko ei auta enää tuossa viimeisessä vaiheessa? Sekin parantaa muistaakseni vampirismista ja antaa immuniteetin sille. Ihmissutena olo ei kuitenkaan haittaa peliä samalla tavalla kun vampirismi. Ihmissuden muotoon voi muuttua silloin kun/jos haluaa, eikä kaikki säntäile kimppuun koko aikaa.

        Oman vampirismini kerkesin kai parantaa ennen tuota viimeistä vaihetta, eli varmaa en tiedä minäkään sanoa. Tuosta linkistä saisi sen käsityksen, että viimenenkin vaihe voidaan vielä parantaa. Tai jos ei voida, niin ainakin hyödyllistä vinkkiä siihen pelaamiseen sitten. Ja kokeilla kannattaa sitä ihmissudeksi muuttumista myös. Vampyyrinä pelaaminen on yhtä piinaa, jos haluaa haahuilla rauhassa pitkin maita ja mantuja.

        https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111122211653AAbrn9W


      • huohhei

        Aiemminhan se sanottiin, Falion-velholle puhumaan ja kyllä sen saa parannettua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe