SKYRIM

enkestä

Elikkä joo. Mulla on nyt pidemmän aikaa ollu tällänen ongelma että oon yhtäkkiä jostakin syystä muuttunut vamppyyriksi. Kaiken maailman videoita oon kattonut youtubesta ja apuakin oon netistä ettinyt, mutta en nyt vaan satu löytämään ratkasua tälle ongelmalle.
Olen yhdessä kohtaa kuukausia sitten tehnyt jonkin vamppyyri tehtävän, mutten silloin mielestäni joutunut pureman tms. kirouksen kohteeksi.
Osaisiko ketään auttaa?
On vaan hiton vittumaista kun ei pääse pelin tehtävissä etenemään kun kaikki kyläläiset hyökkäävät kimppuun ja oma vaimokin puukottaa. :--D

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dovahkiinn

Kun olet vampyyriksi kokonaan muuttunut ei auta muu kuin juoda nukkuvien kyläläisten (en muista toimiiko sama myös hereillä olevilla) verta säännöllisesti tai mennä suorittamaan Rising at Dawn-tehtävä, jonka voi aloittaa menemällä Morthaliin Falion-nimisen miehen puheille.

• Sama homma

Mulla kävi sama homma, eikä mullakaan ollut mitään tietoa mistä moinen tartunta oli tullut. Sain kuitenkin oman hahmoni paranneltua juurikin tuolla Falion hommelilla. Yksityiskohtaiset ohjeet tuolla sivulla, kodassa curing vampirism.

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Vampirism_(Skyrim)

• ammit

Huom jos vampirism on edennyt viimeiselle tasolle sitä EI OLE enää maahdolllista parantaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ainakin mun käsityksen mukaan)

• Sama homma

Nytpäs en tätä muistakaan enää, sen verran aikaa jo kun on viimeksi pelannut. Ihmissudeksi muuttuminenkaanko ei auta enää tuossa viimeisessä vaiheessa? Sekin parantaa muistaakseni vampirismista ja antaa immuniteetin sille. Ihmissutena olo ei kuitenkaan haittaa peliä samalla tavalla kun vampirismi. Ihmissuden muotoon voi muuttua silloin kun/jos haluaa, eikä kaikki säntäile kimppuun koko aikaa.

Oman vampirismini kerkesin kai parantaa ennen tuota viimeistä vaihetta, eli varmaa en tiedä minäkään sanoa. Tuosta linkistä saisi sen käsityksen, että viimenenkin vaihe voidaan vielä parantaa. Tai jos ei voida, niin ainakin hyödyllistä vinkkiä siihen pelaamiseen sitten. Ja kokeilla kannattaa sitä ihmissudeksi muuttumista myös. Vampyyrinä pelaaminen on yhtä piinaa, jos haluaa haahuilla rauhassa pitkin maita ja mantuja.

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111122211653AAbrn9W

• huohhei

Aiemminhan se sanottiin, Falion-velholle puhumaan ja kyllä sen saa parannettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2435
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82