On hienoa kun Soneralla alkaa taas 7.11. 2004 euron sunnuntait.
Toki soittelen muinakin aikoina mutta pienentää se puhelinlaskua kun saa puhua kerran viikossa pitempäänkin vain 1€/sunnuntai koko talven ajan.
Sonera teki minulle
3
494
Vastaukset
- fakta..
Tosiasiahan on, että pitkässä juoksussa Sonera on yksi kalleimmista operaattoreista. Toivottavasti nämä yhden euron sunnuntait edes hieman lohduttavat mieltä.
Useimmiten kyllä käy niin, että hinnastoihin tuijottamalla nämä uudet halpisoperaattorit ovat halpoja, mutta nimenomaan pitkässä juoksussa se todellinen edullisuus, ja kiinnostus asiakkuuteen löytyy näiltä pitkään markkinoilla olleilta. Ilman pientä pränttiä.
- Jare
shamr0ck kirjoitti:
Useimmiten kyllä käy niin, että hinnastoihin tuijottamalla nämä uudet halpisoperaattorit ovat halpoja, mutta nimenomaan pitkässä juoksussa se todellinen edullisuus, ja kiinnostus asiakkuuteen löytyy näiltä pitkään markkinoilla olleilta. Ilman pientä pränttiä.
Fakta on, että siirryttyäni Sonerasta Saunalahteen puhelinlaskuni pienenivät huomattavasti n.40%. Saunalahti käyttää Soneran verkkoa joten kuuluvuuskin on sama. Rahaa on säästynyt, ilman pientäkin pränttiä, ja se riittää minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161