Olen Suomalainen maalla kasvanut maatilan likka. 22 Vuotiaana läksin vanhempien tilalta Vaajakoskelle asumaan. Siitä lähtien olen asunut vuokralla itsenäisesti aina vuoteen 2003. Vuodesta 2003 asti olen asunut suhteessa 11 vuoden ajan. Haluaisin nyt vähän itselleni piristystä elämään. Vieraan mien kanssa. Joka kanssa myös tapaan 10.1.2015. Jerkku oli nimi. Olen hänen kanssaan yhden yön Jyväskylässä. Ilmansuunta on länsi. Minä asu itädässä.
Suomi on iso maa. Pieksämäki ja Jyväskylä on Itä - Länsisuunnassa toisistaan.
Jämsä on vähän kauempana Turkuun päin mentäesä. Pieksämäki taas Suonenjoelle päin mentäessä.
No miten suhtaudut....?
6
2418
Vastaukset
- Trev.oiva
Osaatko kertoa missä päin on Karvosylä ,minulla kun tuo navigaattori temppuilee ja täytyisi päästä ensi lauantaina naapurin nuorimman pojan häihiin ,mutta tuo Karvoskylä on hiukan hakusessa.
- Höh!
Mikä ihmeen Karvosylä?
Ei semmosta ole olemassa. Se on Jyväskylä. Tampere on Tampere. Kalakukkojen kaupunki on kuopio. nII mihin pitäs suhtautua jotenkin???...
- Jyväskylän MIES!
Tuu mun luo yökylään Jyväskylään. saat nuolla vierasta paksua ja isoa ja naida paksua kullia niin paljon kuin ikinä haluat
- Onkoliikaapyydetty
Tulenkin mutta junalla oletko se yksi höylä joka pyytää sun luokse Yö kälään Jyväskylään? Nuolenkin sun vierasta paksua ihanan isoa munaa niin paljon kun haluun. 13.12.2014 lauantaiiltapäivällä klo 13.09 junalla.
AAAAAAAAAAAH! Mä oon nyt jo aivan kiimanen litisevän märkä pillu pyytää munaa.
AHAHAHAHAHAHOIJAAAHUUHAAIJEAAHH! MMMM MMMAUH! Veristä munaa mukava nieleskellä jos sattuu kuukaitiset samaan aikaan ei kait se haittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132596Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2451024Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63924Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41722
- 35719