Mulla on kamala vauvakuume :')

nimimerkki9

siinäs tiedätte

12

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkäs itsellesi voi

On varmasti, mutta et ole muutenkaan kypsä ja terve.

• nimimerkki9

Oon AP, eli siis mulla on kamala vauvakuume ja mies löytyy en tarvii ketään teitä luusereita haukkuu mua eikä kiinnosta kenenkää aids spermat, voin oman kullan kaa sen lapsen tehä ja oon 22v!

• oman kullan kans

miekiii voin oman kullan kans tehä lapsen mie romahan jos en tuu nopeesti raskaaks Ansku Imatralta vaan

• Toiveissavauva

Tiedän tunteen, niin mullakin... Onneks keväällä helpottaa, kun aletaan vauvaa yrittään. Joko te olette omanne alulle saaneet..? :) Tsemppiä!

• Imekää-elintä

Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.

• näin
        Imekää-elintä kirjoitti:

Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.

Eipä ihme, että vaimosi jätti sut, ja löysi heti paremman.

• Tired-lesta-from-Oulu

Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?

• mukaosaatenglantia
        Tired-lesta-from-Oulu kirjoitti:

Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?

Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.

• Diabam
        mukaosaatenglantia kirjoitti:

Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.

On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.

• werthb
        Diabam kirjoitti:

On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.

Tarvitseeko olla lesta huomaakseen miten sinä olet sairas :O
        .
        Miksi muuten nostit lestat esiin tässä keskustelussa? Kukaan ei ole puhunut mitään sellaista. Täällä päin esim. ei pahemmin lestoja ole, enkä itsekkään kuulu heihin. Sinun psyykkisestä tilasta olen kuitenkin samaa mieltä, oli tuo lesta tai ei.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe