Mulla on kamala vauvakuume :')

nimimerkki9

siinäs tiedätte

12

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkäs itsellesi voi

On varmasti, mutta et ole muutenkaan kypsä ja terve.

• nimimerkki9

Oon AP, eli siis mulla on kamala vauvakuume ja mies löytyy en tarvii ketään teitä luusereita haukkuu mua eikä kiinnosta kenenkää aids spermat, voin oman kullan kaa sen lapsen tehä ja oon 22v!

• oman kullan kans

miekiii voin oman kullan kans tehä lapsen mie romahan jos en tuu nopeesti raskaaks Ansku Imatralta vaan

• Toiveissavauva

Tiedän tunteen, niin mullakin... Onneks keväällä helpottaa, kun aletaan vauvaa yrittään. Joko te olette omanne alulle saaneet..? :) Tsemppiä!

• Imekää-elintä

Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.

• näin
        Imekää-elintä kirjoitti:

Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.

Eipä ihme, että vaimosi jätti sut, ja löysi heti paremman.

• Tired-lesta-from-Oulu

Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?

• mukaosaatenglantia
        Tired-lesta-from-Oulu kirjoitti:

Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?

Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.

• Diabam
        mukaosaatenglantia kirjoitti:

Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.

On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.

• werthb
        Diabam kirjoitti:

On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.

Tarvitseeko olla lesta huomaakseen miten sinä olet sairas :O
        .
        Miksi muuten nostit lestat esiin tässä keskustelussa? Kukaan ei ole puhunut mitään sellaista. Täällä päin esim. ei pahemmin lestoja ole, enkä itsekkään kuulu heihin. Sinun psyykkisestä tilasta olen kuitenkin samaa mieltä, oli tuo lesta tai ei.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      180
      10553
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      57
      2873
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2618
    4. Kerro naisen nimi jota kaipaat

😍
      Ikävä
      87
      2476
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      149
      2182
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      253
      2035
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1250
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      902
    Aihe