siinäs tiedätte
Mulla on kamala vauvakuume :')
12
462
Vastaukset
- Minkäs itsellesi voi
On varmasti, mutta et ole muutenkaan kypsä ja terve.
- nimimerkki9
Oon AP, eli siis mulla on kamala vauvakuume ja mies löytyy en tarvii ketään teitä luusereita haukkuu mua eikä kiinnosta kenenkää aids spermat, voin oman kullan kaa sen lapsen tehä ja oon 22v!
- oman kullan kans
miekiii voin oman kullan kans tehä lapsen mie romahan jos en tuu nopeesti raskaaks Ansku Imatralta vaan
- Toiveissavauva
Tiedän tunteen, niin mullakin... Onneks keväällä helpottaa, kun aletaan vauvaa yrittään. Joko te olette omanne alulle saaneet..? :) Tsemppiä!
- Imekää-elintä
Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.
- näin
Imekää-elintä kirjoitti:
Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.
Eipä ihme, että vaimosi jätti sut, ja löysi heti paremman.
- Tired-lesta-from-Oulu
Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?
- mukaosaatenglantia
Tired-lesta-from-Oulu kirjoitti:
Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?
Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.
- Diabam
mukaosaatenglantia kirjoitti:
Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.
On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.
- werthb
Diabam kirjoitti:
On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.
Tarvitseeko olla lesta huomaakseen miten sinä olet sairas :O
.
Miksi muuten nostit lestat esiin tässä keskustelussa? Kukaan ei ole puhunut mitään sellaista. Täällä päin esim. ei pahemmin lestoja ole, enkä itsekkään kuulu heihin. Sinun psyykkisestä tilasta olen kuitenkin samaa mieltä, oli tuo lesta tai ei.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783