Iso peppu kunniaan!

boy

Älkää tytöt hävetkö isoa peppua turhaan. Monet jätkät unelmoivat isosta pepusta tytöllä, eikä selluliitti haittaa paljon yhtään. Liika on aina liika, mutta ymmärsitte varmaan? Iso peppu tiukissa farkuissa on seksikkäin näky mitä tiedän. Kommenttia! Vielä loppuun yksi kysymys: Kuinka monella tätä tekstiä lukeneella tytöllä on iso peppu?

41

5607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jemia

Not me.. :< Piäni se on..

• Angel

No miun perseen ympärysmitta on 104 cm ja mun mielestä on aika iso.... :P Ja häpeen sitä aika paljon, mut en nyt sit enää kauheesti, jos kerran miehet tykkää tuhdimmasta ;)Treenaan kyllä aika paljon, liikuntaa 6 tuntii viikossa x) ja sillee... aika timmi mutta iso :P

• surfer
        Angel kirjoitti:

No miun perseen ympärysmitta on 104 cm ja mun mielestä on aika iso.... :P Ja häpeen sitä aika paljon, mut en nyt sit enää kauheesti, jos kerran miehet tykkää tuhdimmasta ;)Treenaan kyllä aika paljon, liikuntaa 6 tuntii viikossa x) ja sillee... aika timmi mutta iso :P

Älä menetä sitä! Turha on hävetä ainakaan poikien kanssa. Äläkä muitten tyttöjen puheista välitä, koska tietävätkö he vain poikien maun?

• Anonyymi
        Angel kirjoitti:

Just hyvä

• keho

mun mielestä isot peput on pop! eli ei semmonen pieni ja pyöreä ole läheskään yhtä seksikäs kuin vähän isompi. mutta tässäkin asiassa on hyvä muistaa että jos peppu on isohko, niin on sen myös oltava kiinteä!

• flimmer

Mut ei sen tarvii olla aivan älyttömän kiinteä. Isoa peppua on just hauska puristaa, joka ei ole aivan kiinteä. Vähän vain treena pakaroita...

• on joo
        flimmer kirjoitti:

Mut ei sen tarvii olla aivan älyttömän kiinteä. Isoa peppua on just hauska puristaa, joka ei ole aivan kiinteä. Vähän vain treena pakaroita...

on iso ja kiintee.Onneks poikakaveriki tykkää =)

• flimmer
        flimmer kirjoitti:

Kateelliseksi kyllä tulee... Älkää kiusatko! :)

• ereinion

Joo, kieltämättä mulla on aika iso peppu.. Mä en tykkää siitä yhtään, haluisin pienemmän.:) En oo ennen kuullu jätkien kehuvan isoa peppua, onks se oikeesti hyvä?:o

• Kim

...aina kuullu vaa negatiivistä palautetta pepustani :D. Lantio mulla on 102 että peppuu en oo kokeillu. Aika kiintee takapuoli on,pakara lihakset hyvät.

• On se

Ole vain tyytyväinen peppuusi. Onse hyvä mun mielestä ainakin! Se on vain tabu josta ei ääneen puhuta keskenään. Moni jätkä joka lukee tän tuntee sen....

• Sandra

Mul on aika iso... Se ei kyl paljo näy, ku tykkään pitää verkkareita ;)

• boy

Rupea käyttämään tiukkua lannehousuja. Ne näyttää todella seksikkäältä jos on reilu peppu ;)

• höh

monella naisista on pieni peppu ja sitten kun sulla on iso nii piilottelet sitä! PEPPU KIREISIIN HOUSUIHIN NYT!

• mulla...

mulla...

yks meidän luokan poika koko aja sanoo et mulla on iso perse... oon 12wee ja mulla on perse varmaa jotai 20-23cm levee... mitä mielt?

• jäbä

moi!! sitä mieltä et ei sulla o iso beba!!mua kiihotaaa isot bebat!älä valitä mitä pojat puhuu ei nillä o merkitystä.

• juupsori

tuossa iässä ison pepun käsitys on aika kummallinen. muista vieläkin kun olin itse seiskalla ja kehuimme poikien kanssa yhden tytön peffaa isoksi. no eihän se koskaan ole iso ollut, muttä hyvänmuotoinen. ehkä emme vain osanneet käyttää silloin oikeaa sanaa.

• -pikkubeba-

Onko sit pienet peput ihan "perseestä"? Ei kaikille tule beba isoks vaiks kuinka söis:)
      Mut onneks ihmisiä on erillaisia:)
      Hyvää jatkoa vaan kaikille!

• ei kylläkään

pieni peppukin on kaunis. ei kaikilla ole kaunis peppu vaikka heillä iso onkin. sen sijaan jos on pieni peppu mutta hyvä lantio muuten niin peppu on kaunis silloin. pitäisi varmaan etsiä kuvia hyvistä pepuista että osaisi selittää.

• -Neiti.88-

Miullakin on aika iso peppu, mut se ei oo kauheen kiintee.. Mitään hyviä liikkeitä pepun kiinteyttämiseen!? Tuskin se tästä pienenee mut et kiinteytys ees :) Ja kiva jos jotkut jätkät tykkää :D

• keho

Itse teen tangolla painojen kanssa kyykkyyn ja ylös liikkeitä, mikä kiinteyttää pakaroita, sekä vahvistaa reisiä. Naisille suosittelen kuitenkin ihan tavallista jumppakeppiä ilman lisäpainoja. Ja muista että koko liikkeen aikana selkä suorana ja rinta koholla. Tuloksia rupeaa näkymän jo noin kolmen viikon kuluttua, jos teet joka ilta noin 20-30 toistoa.

• treenari
        keho kirjoitti:

Itse teen tangolla painojen kanssa kyykkyyn ja ylös liikkeitä, mikä kiinteyttää pakaroita, sekä vahvistaa reisiä. Naisille suosittelen kuitenkin ihan tavallista jumppakeppiä ilman lisäpainoja. Ja muista että koko liikkeen aikana selkä suorana ja rinta koholla. Tuloksia rupeaa näkymän jo noin kolmen viikon kuluttua, jos teet joka ilta noin 20-30 toistoa.

Kepin kanssa kyykyt on yhtä tyhjän kanssa. Painoja reilusti tai on sama olla tekemättä mitään.

• Pepun kiinteytys liike

Mene nelinkontin ja tee ns. "koiran pissimis liikkeitä (uroksen)" eli nostele jalkoja sivuun. Toinen on että nostelet ylös jalkoja samasta asennosta. Kolmas että makaa selälleen jalat koukussa ja nostelet lantiota ilmaan. Tytöt monesti yliarvioi ton kiinteys jutun sit ;) Ei sen tarvii olla kauheen kiintee edes.

• Sussi
        Pepun kiinteytys liike kirjoitti:

Mene nelinkontin ja tee ns. "koiran pissimis liikkeitä (uroksen)" eli nostele jalkoja sivuun. Toinen on että nostelet ylös jalkoja samasta asennosta. Kolmas että makaa selälleen jalat koukussa ja nostelet lantiota ilmaan. Tytöt monesti yliarvioi ton kiinteys jutun sit ;) Ei sen tarvii olla kauheen kiintee edes.

Hyvä et jotkut tykkää isoist pepuist, koska mull on aika iso beba ja sit mua kuitenkii haukutaa läskiperseeks, mut nyt tuli parempi mieli q sai tietaa et monet tykkään isoist beboist. Mut tykkääks jätkät sit leveest lantiost..?? Mull on kyl kans levee lantio et onks se sit kans hyvä vai huono...??

• keho
        Sussi kirjoitti:

Hyvä et jotkut tykkää isoist pepuist, koska mull on aika iso beba ja sit mua kuitenkii haukutaa läskiperseeks, mut nyt tuli parempi mieli q sai tietaa et monet tykkään isoist beboist. Mut tykkääks jätkät sit leveest lantiost..?? Mull on kyl kans levee lantio et onks se sit kans hyvä vai huono...??

Ei kukaan voi suoraan sanoa onko leveä lantio hyvä vai huono, varsinkaan nyt kun ei tiedä kuinka leveä lantio sulla on. "Liian" iso lantio vie kuitenkin mielestäni pepun muodon eikä peppu ole enää seksikäs.

• linne
        keho kirjoitti:

Ei kukaan voi suoraan sanoa onko leveä lantio hyvä vai huono, varsinkaan nyt kun ei tiedä kuinka leveä lantio sulla on. "Liian" iso lantio vie kuitenkin mielestäni pepun muodon eikä peppu ole enää seksikäs.

NO onkos 107 cm ympärysmitalla levee lantio jo paha näky? kaiketi se on , olen vain 159 cm pitkä

• boy
        Sussi kirjoitti:

Leveä lantio ei ole ikinä pahast! En tiedä mistä tytöt keksii tuollaisi... Kaikki kai luulee et iso peppu tarkoittaa vain sitä sivuprofiili näkökulmasta. Mutta asia ei ole näin vaan että leveys ja paksuus on yhtä tärkeitä. Mut kaikista herkullisin peppu on että se on leveä ja paksuutta
        löytyy niin että on hyvä puristaa ;) Siis eli LEVEÄ LANTIO EI VOI OLLA IKINÄ HUONO JUTTU päinvastoin saat ainakin minut kuolaamaan, enkä ole mikään ruma tai friikki ;) päinvastoin.

• boy
        linne kirjoitti:

NO onkos 107 cm ympärysmitalla levee lantio jo paha näky? kaiketi se on , olen vain 159 cm pitkä

107cm ympärysmitta ei ole ollenkaan paha naiselle. Eikä pepusta minusta lähde muodot jos se on leveä sillä molemmat on yhtä tärkeitä! Mut on iso jos on leveä ja muhkea takamus yhtäaikaa ;)

• boy

Ettekö te ole tän vuosikymmenen aikana huomanneet että isoista pidetään nykyään paljon enemmän kuin ennen? Huomatkaa kaikki räppi videot ja "J-Lo ilmiö"

• jeesh

minäpä tykkään molemmista. vähän isommista ja myös pienistä :P

• boy
        jeesh kirjoitti:

minäpä tykkään molemmista. vähän isommista ja myös pienistä :P

Minä taas en pidä yhtään pienistä vaan isoista, mutta kyllä se pienikin menettelee... Pieni peppu on vain niin poikamainen ja ohuet reidet.

• Sussi
        boy kirjoitti:

Minä taas en pidä yhtään pienistä vaan isoista, mutta kyllä se pienikin menettelee... Pieni peppu on vain niin poikamainen ja ohuet reidet.

Päivä senkun paranee kun kuulee et levee lantio on hyvästä!! Mä oon aina pitäny lantiooni ihan kauheena koska se on niin levee!! On ihanaa kuulla et jonku mielest se on jyst paras!!!

• boy
        Sussi kirjoitti:

Päivä senkun paranee kun kuulee et levee lantio on hyvästä!! Mä oon aina pitäny lantiooni ihan kauheena koska se on niin levee!! On ihanaa kuulla et jonku mielest se on jyst paras!!!

Ole tyytyväinen peppuusi ja ole ylpeä siitä. Hanki ihmeessä jotkut tiukat housut jotka tuo esille sitä namupalaa Nam! Harmittaa ku kaikki hävittävät hyvän peppunsa pois eivätkä ajattele meitä poikia yhtään :(

• jenny

Mulla ei iso, mut ei pienikään. Ja mä en yhtään pidä siitä, ku tiedätteks te sivuihin tulee sellaiset ihme "selluliitti... aaah.... sellaiset klömpit... heh... no ei ne kauhean isot ole mut silti sen takia mä en tykkääkkin siitä.
      Mitä pojat sanoo? Jos ymmärrätte mistä mä nyt puhun, niin vastatkaa :)

• boy

Sitäkö tarkoitit? Jos ne on pienet eikä siitä vähän isommatkaan haittais kyl yhtään ainakaan mua. Mut peppuahan voi aina treenata jos haluat ne pois ja käyttää erilaisia voiteita? Mut kyl mä hyväksyisin reilusti sun ei niin pientä, mutta ei niin isoa peppas mielummin kuin lättäpeppu, joka oli joskus muotia tai tonnikeijun!

• Sussi
        boy kirjoitti:

Sitäkö tarkoitit? Jos ne on pienet eikä siitä vähän isommatkaan haittais kyl yhtään ainakaan mua. Mut peppuahan voi aina treenata jos haluat ne pois ja käyttää erilaisia voiteita? Mut kyl mä hyväksyisin reilusti sun ei niin pientä, mutta ei niin isoa peppas mielummin kuin lättäpeppu, joka oli joskus muotia tai tonnikeijun!

Siis sä oot ihana ihminen!!! Kiitos kiitos kiitos kiitos q tykkäät meist vähä iso pyllysemmist tytöist!! :)

• boy
        Sussi kirjoitti:

Siis sä oot ihana ihminen!!! Kiitos kiitos kiitos kiitos q tykkäät meist vähä iso pyllysemmist tytöist!! :)

Eipä kestä kiitellä. Olen vain aina pitänyt isoista pepuista ja tulen pitämäänkin. On monia muitakin minunlaisia, jotka eivät vain viiti saattaa julkisuuteen sitä tietoa ja elävät sen kanssa. Ikinä ei pidä luovuttaa ja aina pitää yrittää! Onnea sullekin, oot varmaan itsekin ihana ihminen ;) mailinkin voit pistää jos haluut maili kaverin :)

• Sussi
        boy kirjoitti:

Eipä kestä kiitellä. Olen vain aina pitänyt isoista pepuista ja tulen pitämäänkin. On monia muitakin minunlaisia, jotka eivät vain viiti saattaa julkisuuteen sitä tietoa ja elävät sen kanssa. Ikinä ei pidä luovuttaa ja aina pitää yrittää! Onnea sullekin, oot varmaan itsekin ihana ihminen ;) mailinkin voit pistää jos haluut maili kaverin :)

No eipäkai siit mitn haittaa ois.. minkä ikäi muute oot...?

• boy
        Sussi kirjoitti:

No eipäkai siit mitn haittaa ois.. minkä ikäi muute oot...?

16 vuottahan tuota on jo tullut kertymään ikää...

• Sussi
        boy kirjoitti:

16 vuottahan tuota on jo tullut kertymään ikää...

Se on hyvä se...

• boy
        Sussi kirjoitti:

Se on hyvä se...

Voitko antaa mailis tai jos et viitsi antaa omaasi niin tee jossain uusi tms... Voin mäkin antaa mailini kyl [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe