ÄLVSBYHUSET

Kiinnostunut

Onkohan kellään ystävällisellä sielulla tietoa Älvsbyhusetin hinta/laatu suhteesta?? Kaivataan helppoa ja edullista rakentamista.

11

23895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

Kaveri osti kyseisen talon ja ongelmia on riittänyt
      alusta asti...

• Hanski

Kaveri?

Itse olen asunut 14 v. Älvsbyhus-talossa.
        Edullinen talo asua.
        Ei luksusta, mutta on vastannut odotuksia.
        On hienompia taloja ja paljon, mutta olen saanut kohtuullisilla kustannuksilla perheelle kodin ja rahaa on jäänyt kunnon elämäänkin ja muihinkin ostoksiin.

• Kiinnostunut
        Hanski kirjoitti:

Kaveri?

Itse olen asunut 14 v. Älvsbyhus-talossa.
        Edullinen talo asua.
        Ei luksusta, mutta on vastannut odotuksia.
        On hienompia taloja ja paljon, mutta olen saanut kohtuullisilla kustannuksilla perheelle kodin ja rahaa on jäänyt kunnon elämäänkin ja muihinkin ostoksiin.

Minne päin Suomea rakensitte? Paljonko kokonaisuudessaa meni rahaa? Lähinnä kiinnostaa kuinka paljon rahaa pitäisi varata valmiin paketin lisäksi... Mitä kaikkea jäi itselle tehtäväksi?

• Minä & muut

Perstelehan tuota väittämääsi?
        Onko laatu ollut luvattua huonompaa?
        Sovittu hinta ei pitänyt?
        Aikataulu ei täsmännyt?
        Niin, olen tosiaan ostamassa perheelleni taloa ja kaipaan ihan asiallisia ja perusteltuja kommentteja varsinkin ko. firman tuotteista.
        Eli, minkälaisia ongelmia? Alusta asti?

• artsi

Hei Pena
        Voisitko pikkasen selventää meille kaverisi kokemia ongelmia. Voisiko kaverisi jopa itse kertoa kokemistaan ongelmsta?

• kaikki asiat huomioitava

Just niin tyypillinen "minä tiedän kaiken kun kaveri kertoi ja sille sattui" mitään tekemätön vastaus.

Joskus viime vuonna oli muistaakseni Hesarissa vertailu talopaketeista ja Älvsbyhuset pärjäsi hyvin.

Ostosopimushan tehdään kirjallisena ja siinä määritellään kaikki. Jos on epävarmuutta, kannattaa etsiä ammattilainen (esim rakennusmestari) joka edullisesti konsultoi.

• boring

Hehee. Mun kummin kaima asuu taajamassa. Ei muuta huonoa, kun kateelliset naapurit.

• cpv

Rakensimme Hämeeseen ja kaikki on sujunut suunnitelmien mukaan. Rahan käytön tiedät sentilleen ja ainoa yllätys voi olla pohjatyöt eli maaperän mukaan vaadittavat asiat.Sekään ei tule yllätyksenä kun on maaperätutkimus.
      Eli kaiken pystyt laskemaan valintojesi jälkeen.
      Älvspari ei ole mikään ökytalo, vaan käyttökoti, jonka perusratkaisuihin voit vaikuttaa kukkarosi mukaan ja sisustusratkaisuilla.Lisäksi saat takuun vuodeksi. Meillä osaamattomilla ei olisi ollut hinta laatusuhteen kautta muuta vaihtoehtoa uuteen kotiin kuin tämä. Kaikki pelasi meidän kohdalla absoluuttisen hyvin. Nyt teemme yläkertaa omana työnä ja tulee ikävä pystytys vaiheen ripeitä poikia!

• alsby!

meillä on ollut jo yli 15v alsby talo. ja hyvin on pysyny kuin uutena! ja siinä ei ole mitään vikaa.. se on edullinen ratkasu ja sinulle helppo kun se tulee valmiina pakettina..

• not bad

Kummaa suomalaisten kateus. Mua ei ainakaan kiinnosta missä talossa kukakin asuu. Jokaisen oma asia. Kaikki ei välitä kullitetuista kahvoista jne... Osa haukkujista varmaan ite saa koskaan omakotitaloa. Lapsellista näillä palstoilla mollata toisten asumuksia tyyliin KASTELLI ON PASKA. Kuka nyt sellasessa laivassa asuis.

• Petetty

Tarkistakaa talonne saunat alta 10v. voi puuttua kaikki foliopaperin saumojen teippaukset, meillä oli niin ja kosteus tuli viereiseen makuuhuoneeseen.Nyt yrittävät paeta vastuutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe