Seksuaalisesti aktiivinen koira

kaarne.

Omistan sekarotuisen koiran joka nypyttää kaikkea liikkuvaa ja joskus myös tavaroitakin.

Melko noloa on kun tulee nainen vastaan jolla on kuukautiset.

Voiko koira olla homoseksuaali?

Koirani kun ei myöskään kaihda saman sukupuolen edustajaa.

12

450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+13

      1. Hienoa
      2. Varmasti, mutta oletko varma että hänellä on ne menkat kanssa?
      3. Tiettävästi ei, se on ainoastaan ihmisen omaa häiriökäyttäytymistä.
      4. Sitä sanotaan alistamiseleeksi. Eivät lisäänny, eivätkä edes yritä.

      • kaarne.

        Melko varmaan on menkat kun se innostuu vain tiettyjen naisten kohdalla.


      • 8+10

        Juuri näin. Jos koira yrittää nylkyttää vierasta silloin koira yrittää alistaa virasta. Oletkos tiennyt tätä kaarne.?


    • Joo, hormonien viemä, päsmäröivä koira se vaan on. Ilman rajoja. Kannattaisi kouluttaa, kun joku kerta vastassa on toinen kouluttamaton, joka ei siedä nylkyttämistä.

      • kaarne.

        Koiramme on hyvin kiltti muuten, mutta tämä nypytys on "hieman" häiritsevää.

        Ei ole pelkoa, että oma koiramme jäisi alakynteen vaikka onkin hyvin lempeä.

        Se on nimittäin sekarotuinen ja iso kuin vasikka.


      • kaarne. kirjoitti:

        Koiramme on hyvin kiltti muuten, mutta tämä nypytys on "hieman" häiritsevää.

        Ei ole pelkoa, että oma koiramme jäisi alakynteen vaikka onkin hyvin lempeä.

        Se on nimittäin sekarotuinen ja iso kuin vasikka.

        Ai kokoakin piisaa, nylkyttää mitä vaan; ajattelitko mennä väliin jos toinen koira hermostuu nylkyttäjästä? Vai jätät koirat selvittämään välinsä keskenään? Ja makselet sitten eläinlääkärilaskuja...

        Turhanpäiväinen nylkyttäminen on vaan rajojen, koulutuksen ja varsinkin johtajuuden puutetta. Varsinkin kun koiralla on kokoa, se on koulutettava niin ettei hypi toisten päälle, siinä voi käydä toiselle huonosti. Ja kohta alkaa taas liukkaat kelit, niin eihän se koira saa mennä tönimään ihmisiä.


      • kaarne.
        Vitikonpaarustaja kirjoitti:

        Ai kokoakin piisaa, nylkyttää mitä vaan; ajattelitko mennä väliin jos toinen koira hermostuu nylkyttäjästä? Vai jätät koirat selvittämään välinsä keskenään? Ja makselet sitten eläinlääkärilaskuja...

        Turhanpäiväinen nylkyttäminen on vaan rajojen, koulutuksen ja varsinkin johtajuuden puutetta. Varsinkin kun koiralla on kokoa, se on koulutettava niin ettei hypi toisten päälle, siinä voi käydä toiselle huonosti. Ja kohta alkaa taas liukkaat kelit, niin eihän se koira saa mennä tönimään ihmisiä.

        Ne joilla on poikakoira tietävät, että nypyttäminen ei ole vika vaan ominaisuus.

        Ei meidän koira ala helposti tappelemaan ja kukaan ei edes uskalla haastaa riitaa sen kanssa.

        Niin siis ainoa keino millä nypytyksen saisi loppumaan kokonaan ei ole koulutus vaan leikkaus, mutta emme halua otta sitä riskiä että vanha koira menehtyy leikkauspöydälle.

        Eikä se nypytys niin hirveä ongelma ole jos on vaan hieman ennakoi kävelyretken aikana eli siirtyy tien toislle puolelle kun tulee toinen koirantaluttja vastaan.


      • kaarne. kirjoitti:

        Ne joilla on poikakoira tietävät, että nypyttäminen ei ole vika vaan ominaisuus.

        Ei meidän koira ala helposti tappelemaan ja kukaan ei edes uskalla haastaa riitaa sen kanssa.

        Niin siis ainoa keino millä nypytyksen saisi loppumaan kokonaan ei ole koulutus vaan leikkaus, mutta emme halua otta sitä riskiä että vanha koira menehtyy leikkauspöydälle.

        Eikä se nypytys niin hirveä ongelma ole jos on vaan hieman ennakoi kävelyretken aikana eli siirtyy tien toislle puolelle kun tulee toinen koirantaluttja vastaan.

        Niin, uroskoirien omistajana osaan kertoa että se on hallittavissa oleva käytöksen piirre, jota voi koulutuksella hillitä. Nylkyttäminen on usein alistamisele, niin kuin tuolla joku totesi. Ja jos ei ole riittävää näkemystä kouluttajana, kannattaa tietty leikkauttaa koira ja yrittää sitä kautta kontrolloida koiran tekemisiä. Vanhemmillekin koirille voi laittaa ns. kemiallisen kastraation....


      • Kovinpa vähän
        Vitikonpaarustaja kirjoitti:

        Niin, uroskoirien omistajana osaan kertoa että se on hallittavissa oleva käytöksen piirre, jota voi koulutuksella hillitä. Nylkyttäminen on usein alistamisele, niin kuin tuolla joku totesi. Ja jos ei ole riittävää näkemystä kouluttajana, kannattaa tietty leikkauttaa koira ja yrittää sitä kautta kontrolloida koiran tekemisiä. Vanhemmillekin koirille voi laittaa ns. kemiallisen kastraation....

        tuo kaarne tietää mihin uroskoirat pystyy ;) Siis jumankekka, mun koira ei ainakaan kuvia kumarrellut siinä kenen kanssa se matsaamaan alkoi nuorena. Eikä välttämättä vielä tänäkään päivänä jos sattuu sopivan pässi yksilö vastaan. Ja mitä isompi niin sen todennäkösempi ristiriitojen selvittely hampain. Ainoa mikä ehkäisee on se että se iso nyt sattui/-u olemaan leppoisa luonne eikä edes yritä. Silloin ei meidänkään koissulilla ole eikä koskaan ollut tarvetta mihinkään matsiin.

        Ja sillä ON pallit edelleen, ei siis tarvetta silpoa hyvää rekkua. Eikä tarvi myös kaarneen sitä tehdä. Mutta se koulutukseen panostaminen on se päivän epistoola joka auttaa. Kaarne, tee se heti ja aloita jo tänään.


      • cqrthj
        kaarne. kirjoitti:

        Koiramme on hyvin kiltti muuten, mutta tämä nypytys on "hieman" häiritsevää.

        Ei ole pelkoa, että oma koiramme jäisi alakynteen vaikka onkin hyvin lempeä.

        Se on nimittäin sekarotuinen ja iso kuin vasikka.

        mitä nypytys on


    • Sedderi

      Minulla oli aikoinaan setterityttö, joka nylkytti kaikkea mitä jalkoväliinsä sai. Pehmolelut ja sohvatyynyt oli sen suosikkeja. Myös sängynpatja kelpasi, samoin peitot, jotka olivat myttyrällä. Oli melkoinen urakka viedä petivaatteita tuulettumaan, kun se pyyhälsi korvat lepattaen nylkyttämään niitä ja ote oli luja.
      Jos vieraat istuivat sohvalla jalat ojennettuina suoraksi, koira oli heti nylkyttämässä kinttuja.

      Koiralla oli voimakas hoivavietti. Kaverin marsua se piti heti pentunaan, samoin karvatohveleita ja joitain kenkiä.

      Ei siis aina ole sukupuolesta riippuvainen tuo nylkytyshomma,

    • Pah!

      Nylkyttäminen ei ole ominaisuus. Se on toisen alistamista, sillä myös nartut tekevät sitä. Itsellä on ollut monta urosta ja yksi niistä erittäin dominoiva, mutta eipä vaan hyppinyt nylkyttämään ketään, koska se oli koulutettu, ja tiesi paikkansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe