Moi, alan kirjoittaa blogia ja nyt pitäis nimi keksiä! Oon miettinyt nimeä jo pitkään mutta minkäänlaiseen lopputulokseen en oo päässyt! :/ Joten pliis auttakaa mua :D
Oon siis 15v tyttö ja haluaisin englanninkielisen nimen mun blogille.
Haluaisin nimeen sisältyvän mm. sanoja: shadow, amnesia, rainbow, diamond...
Riittää jos keksit nimen jossa on vaikka vain yks noista sanoista, saa tietty ehdottaa muunlaisiakin nimiä, mutta itse haluisin joidenkin noista sanoista liittyvän siihen :) kiinnostuksen kohteita ovat eläimet, valokuvaus ja musiikki. (nimi saa liittyä myös kiinnostuksen kohteisiin)
Kiitti etukäteen jos autatte mua! :D ^^
Blogille nimi!
1
85
Vastaukset
Kuka tahansa voisi noita ehdottamiasi sanoja järjestelemällä saada vaikka sellaisia vaihtoehtoja kuin "Shadow Rainbow" tai "Diamond Amnesia" jne. Ehkäpä voisit lähteä siitä, mitä haluat blogisi nimellä viestittää? Kertooko se esimerkiksi jotakin blogisi kirjoituksista tai kenties itsestäsi? Vai onko se kenties täysin riippumaton sen kaltaisista asioista?
Voisit myös pohtia, minkä vuoksi haluaisit käyttää juuri noita sanoja blogisi nimessä ja mitä ne itsellesi merkitsevät. Epäilen että kukaan ulkopuolinen henkilö osaisi valita blogillesi parempaa nimeä kuin sinä itse, mikäli valitset haluamasi nimen huolella. Enkä näe estettä sillekään että vaihtaisit nimeä jälkikäteen mikäli mieleesi tulisi jokin parempi nimi myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085