Koneen osat

psujakotelo

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjooooooooooooooooh

      Onko toi 265 tehokkaampi ku GTX 759 Ti?

      Virtalähde riittää mutta paras mahdollinen se ei ole. Sulle on siitä kerrottu aikasemmissa ketjuissa.

      Osat mahtuu nähdäkseni koteloon.

      Leappa tämä testi ja sen mukaan voit katsoa minkä powerin ostat.
      Vaikka huonomminkin olisit voinu valita kuin mitä tuo cossu. Voit tilata sen ihan hyvin.
      http://www.bit-tech.net/hardware/psus/2014/06/20/550w-650w-psu-roundup/1

      • psujakotelo

        On se testien mukaan tehokkaampi ja hinta suunnilleen sama. Psu testin teen kohta mutta mahtuuko on se pääkysymys


      • Tjooooooooh
        psujakotelo kirjoitti:

        On se testien mukaan tehokkaampi ja hinta suunnilleen sama. Psu testin teen kohta mutta mahtuuko on se pääkysymys

        Se alkuperäinen GTX 750 Ti mahtuu mihin koteloon vaan. Tuosta AMD kortin tehosta tai mahtumisesta en tiedä. Luulisin kuitenki et mahtuu.
        Valmistajan sivuilta yleensä löytyy lisää tietoa jos olet epävarma.

        Tai testeistä. Googleen kortin tarkka malli ja review perään niin alkaa tietoa löytyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe