Mulla on kaveri, joka tietää musta paljon aika henkilökohtaisia asioita. Luotan tähän kaveriin ja kerron hänelle ehkä liikaakin ja välitän siitä tosi paljon.
Ongelmani on kuitenkin se, etten pysty olemaan hänen seurassaan oma itseni. En voi esim. tanssia tai laulaa tai hyppiä, koska en vain pysty. Ei se johdu siitäkään, etten kehtaisi tai pitäisin sitä nolona. En vain osaa. Mietin vain, että mitä hän ajattelee minusta, vaikka muiden kohdalla en tästä välitä. En pysty näyttämään lähellekkään kaikkia tunteitani, kun hän näkee. Ja muutenkin ahdistaa. Joskus pystyin olemaan normaalisti hänen seurassaan, mutta en enää.
Auttakaa joku ja kertokaa mistä tämä johtuu ja miten pääsen tästä eroon. En kestä tätä.
Kaveri, joka saa ahdistumaan
7
101
Vastaukset
- mä taas
Eikö kukaan osaa auttaa?
- theMAN!
Mä osaan jos haluut
- Kun elämä potkii päähän
Potki takaisin
- sissee
Jos ahistaa niin ota vähän etäisyyttä en tarkota hylkäämistä mut ehkä olosi johtuu siitä et oot uskoutunu frendilles asioita ja pelkäät et se vois sanoo ne eteenpäin?Mieti seuraavaks hetki et sanonko nyt jotain asioita kaverille vai onko parempi vaijeta.Joskus tuntuu et ku uskoutuu jostain kaverille niin se ei helpotakaan oloa,päinvastoin,sillon tietää et ei sit puhu mitään kovin henkilökohtasta.Tää oli vaan mun mielipide..
- Mikä mua vaivaa
Kiitos vastauksesta ja mielipiteestä. Voi tosiaan olla.:)
- jeesukseenuskiva
Teillä ei ole tasa-arvoinen kaveruus-suhde. Kerrot omia salaisuuksia hånelle, mutta hån ei ilmeisesti kerro sinulle mitään (tärkeää)? Ilmeisesti hän näin pystyy kontrolloimaan sinua. Mieti välitätkö hänestä oikeasti vai oletko vain hänelle mieliksi?
- Mikä mua vaivaa
Hääh mistä arvasit? Joo saattaa johtua tuosta, mutta mistä tiesit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796