Poikani 8v, luokkatovereita on vanhempiensa toimesta kielletty tulemasta kotiimme, eikä poikaani suvaita vierailevan luokkatovereidensa luona. Poikani on jäänyt täysin kaveripiirin ulkopuolelle ja surullinen siitä. Syy on muka se, että olen yh ja asun "huonossa osoitteesa", poltan tupakkaa ja minulla on muutama poikaystävä. Voinko oikeusteitse vaatia korvausta syrjinnästä? Mitä tulisi tehdä?
lapsen syrjintä
7
856
Vastaukset
- yh äiti x3
Ei minun lapseni ole joutuneet ollenkaan huonompaan asemaan ystävien suhteen,vaikka olenkin yh äiti,ja poltan vieläpä tupakkaa.
Ehkä sinun kannattaa miettiä asuinpaikkaasi uudestaan.... - Äippä
Varmaankin haluavat suojella lapsiaan, minkäs sille voi.
- Wilja
Vai että muutama poikaystävä..
- Provo?
Kuulostaa että vakava asia on vedetty provoksi. Tuollainen nimittäin voi ja onkin ihan oikeassa elämässä totta.
Asuin aikoinaan ns. huonossa osoitteessa kaupungin vuokrakerrostalossa. Olin yh. Kävin töissä, mutta minulla ei kummoista koulutusta ollut ja työ oli ns, matalapalkka-aloja. Sillä ei omistusasuntoja säästellä. Omilla tuloilla kun oli tultava toimeen, ei sossut auta työssäkäyviä.
Kun lapset olivat viikonloppuna isällään, minä olin töissä, olin vuorotöissä ja tapaamiset ajoitettiin sillä tavalla. Vapaaviikonloppuina olin lasten kanssa.
Tottakai kävin ravintolassa iltaa viettämässä silloin kun töitten ja lasten puolesta pääsin - kun lapset olivat isällään ja mulla oli aamulla iltavuoroon meno tai vastaavaa.
Silti minua katsottiin kieroon. Olin luuseri ja sossun elätti, alkoholisti ja maksukyvytön (ei luottotietoja, vaikka luottotiedot olivat kunnossa!). Vain tuon osoitteen perusteella.
Me muutimme toiseen kaupunkiin. Isompaan. - sanna
Ollaan me ihmiset joskus vaan niin taukkeja kun pitää tälläsestä asiasta ruveta vääntää niin että aivan kuin se olisi äidin vika. Olisikohan apua jos keskustelisit rohkesti asiasta vaikka vanhempain illassa tai ottaisit yhteyttä suoraan oppilaiden vanhempiin ennenkuin asia menee liian pitkälle ja poikaasi aletaan kiusaamaan.
- Yksi äiti
Mistä olet kuullut syyn? Suoraan näiltä vanhemmiltako vai jostain muualta?
Oletko ollut vanhempainilloissa ja tavannut näitä vanhempia?
Ei uskoisi, että vielä nykypäivänä tällaista tapahtuu.
Vai olisiko syy sittenkin pojassasi eikä sinussa? Nimittäin minullakin on saman ikäinen poika ja joskus sanon hänen kavereilleen, että tänään meille ei voi tulla. Ovat kaverukset nimittäin niin kovaäänisiä ja -otteisia, ettei ihan joka päivä jaksa. - hyvän ja pahan ero
Täytyyhän lapsille opettaa hyvän ja pahan ero. Kaltaisesi naiset ovat pahoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461