Olen 25-vuotias neitokainen, usein minua on kehuttu kauniiksi. Asun Helsingissä ja käyn töissä. Useamman vuoden olen haaveillut lapsesta ja nyt aion toteuttaa haaveeni.
Haluan kasvattaa lapsen itse, en siis etsi isäehdokasta. Voimme kuitenkin neuvotella asiasta, jos haluat tavata lasta silloin tällöin, tämä sopii minulle.
Toiveita löytyy sperman luovuttajalle. Tässä ne ovat: ikää voisi olla 25-40 vuotta, pituutta enintään 180 cm ja yleissivistystä pitäisi löytyä.
Jos kiinnostusta löytyy viestiä voi laittaa [email protected] osoitteeseen...
Etsin sperman luovuttajaa...
13
355
Vastaukset
- laama1
minä voin luovuttaa :)
- tyylillä väliä?
millä tavalla luovutus siis tehdään? kerro itsestäsi lisää toki!
- rasistiko?
miksi haluat lyhyen lapsen?
- nytonaika
vie vähemmän tilaa
- pyydä homon spegua
Haluat siis elaritkin samaan hintaan vai mitä?! 20 minuutin jyystämisestä 18 vuoden maksut, aika huono diili joten ei kiitos!!
- itsekkyys huipussaan
Ja tietysti yksinhuoltajana valittaisit ja ruinaisit kaikki mahdolliset tuet yhteiskunnalta = veronmaksajilta = myös minulta! Suksi kuuseen! Et taida tietää Siperiasta vielä mitään.
- aito asia
Tule meidän rinkiin munkkivuoreen useita mihiä ja pari naista mut otetaan vain sua kimpassa
Heti kin edellinen lopettaa uusi mies atuu sint ja momma jatkuu niin kauan
kun paikasi kestävät
Pillu voi plla pari kolepäivää vähän arka mut eiköhän ola itää kun simetä on olly kunnolla vaik osa valuukin ujos
ja vihan sitäaina otta uusiks niin kauan et tärpää - nytonaika
tuo olisi kyllä kiinnostavaa olla monen miehen pantavana ja nuolla pimppiä samalla kaveriltas
- sama nainen
sama nainen jankuttaa koko ajan eri miehille kirjoittelee eikä tule mitään siitäkään
Kelpaa mulle
- ErkkiUllava
Kuule Pena, et voi tulla raskaaksi, uskoisit jo.. anaaliyhdynnästä ei edes nainen tule kantavaksi, saati mies, jolta puuttuu tarvittavat elimet, kohtu jne..
- JLO
Joko on onnistanut ?
- nytonaika
juu pena kävi ampumassa lastin molempiin reikiin,raskaana olen nyt tiedä kummasta satsista tulin.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162