Löytyiskö sellaista miestä, joka olisi kiinnostunut sormettamaan ja tarjoamaan ehkä muutakin hoitoa? ;)
Vastaukset 10
Olishan se sormittaminen kivaa. Onkos sulla valmiiksi kosteana.
- Viilatut kynnet
Voin sormettaa ja tehdä sulle squirtin
- poju8888
täällä olis, oon nuori kaveri jos kelpaa;D
- Oulummyes
Oulummies vapaappa jalalla... ja soittajan sormet ;) Mimmoinen nainen siellä?
- sormim
täällä olis yksi joka vois tulla jos olet täysi ikäinen laita tietoa
- muuni
ja olen 19.v että olen täysi-ikäinen
- poju20v
Vieläkö seura kelpaa?
- naista mä metsästän
Miillane kroppa?
Kyllä olisin mielläni sormettamassa sua ja voisin hieroa sinut öljyllä olen hieroja sekä takaapäin panoa hierontapöydällä laita sähkäri osoite
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5681162- 63776
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.259622- 53614
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160603Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166588Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.84562Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta115528Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht201504Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476