Onko kukaan antanut lapselleen nimeksi Malena? Miltä nimi maistuu suussa?
Malena?
13
1808
Vastaukset
- noh
En tiedä tulkitsinko viestiäsi aivan väärin, mutta sain käsityksen että kysymys oli tarkoitus olla nimestä Melena...
Melenahan tarkoittaa veriripulia.- vastaus
Kumma, että jotkut tyrkyttää sitä veriripulia joka paikkaan. Kyseessähän on ihan eri sana, Melena. Ja alkuperäinen kysyi Malena-nimestä.
Malena on yleinen nimi ulkomailla, italialais-lempinimi nimestä Magdalena. Vähän aikaa sitten tuli tv:stä elokuvakin "Malena". Elokuva kertoi kauniista naisesta, jota kaikki miehet haluavat, mutta kylän naiset ovat kateellisia ja mustasukkaisia, ja alkavat savustaa Malenaa ulos kylästä. Malenalle käy lopulta kuitenkin ihan hyvin. Pääosassa nähdään Italian viime vuosien ns. ykköskaunotar Monica Bellucci.
Malena nimenä sointuu ihan kivasti ja pehmeästi, Suomessa harvinainen nimi. - mmm
vastaus kirjoitti:
Kumma, että jotkut tyrkyttää sitä veriripulia joka paikkaan. Kyseessähän on ihan eri sana, Melena. Ja alkuperäinen kysyi Malena-nimestä.
Malena on yleinen nimi ulkomailla, italialais-lempinimi nimestä Magdalena. Vähän aikaa sitten tuli tv:stä elokuvakin "Malena". Elokuva kertoi kauniista naisesta, jota kaikki miehet haluavat, mutta kylän naiset ovat kateellisia ja mustasukkaisia, ja alkavat savustaa Malenaa ulos kylästä. Malenalle käy lopulta kuitenkin ihan hyvin. Pääosassa nähdään Italian viime vuosien ns. ykköskaunotar Monica Bellucci.
Malena nimenä sointuu ihan kivasti ja pehmeästi, Suomessa harvinainen nimi.No nimenomaan sanoinkin, että saatoin tulkita alkuperäistä viestiä aivan väärin! Minun kieroitunut mielikuvitus kun ajatteli kysymyksestä "miltä nimi maistuu suussa" että kysyjä halusi nimenomaan saada mielipiteitä nimestä joka tarkoittaa veriripulia (joka tosiaan on Melena eikä Malena). Eli siis joku olisi vastannut että nimi maistuu oikein hyvältä (=veriripuli maistuu oikein hyvältä). Mutta tämä oli siis vain ja ainoastaan minun kieroutunutta ajatteluani.
Malena nimestä en pidä, vaikkei se mitenkään "mahdoton" olisi suomalaiselle lapselle. - miuku
vastaus kirjoitti:
Kumma, että jotkut tyrkyttää sitä veriripulia joka paikkaan. Kyseessähän on ihan eri sana, Melena. Ja alkuperäinen kysyi Malena-nimestä.
Malena on yleinen nimi ulkomailla, italialais-lempinimi nimestä Magdalena. Vähän aikaa sitten tuli tv:stä elokuvakin "Malena". Elokuva kertoi kauniista naisesta, jota kaikki miehet haluavat, mutta kylän naiset ovat kateellisia ja mustasukkaisia, ja alkavat savustaa Malenaa ulos kylästä. Malenalle käy lopulta kuitenkin ihan hyvin. Pääosassa nähdään Italian viime vuosien ns. ykköskaunotar Monica Bellucci.
Malena nimenä sointuu ihan kivasti ja pehmeästi, Suomessa harvinainen nimi.lentoyhtiö nimeltään Malena?
Muuten ihan kiva nimenä!
- aada
Malla tai Milena, ovat minusta kivempia kuin Malena (tai Melinakaan, Melenasta nyt puhumattakaan, en myöskään pidä Millasta!).
Vaikka:
Milena Marleena
Milena Eerika
Milena Tuulia
Milena Daalia
Milena Amanda!!!
Milena Olivia
Milena Eleonoora!!
Malla Milena
Malla Mimosa
Malla Emilia
Malla Aurora!!!
Malla Arlena
Malla Ilona!!
Mitä näistä tykkäät!?? =)- Mari
hanki elämä!
- ÖÖÖ
Mitä merkitystä sillä on, jos SINÄ "aada" et pidä Malenasta tai Millasta, vaan pidät Mallasta ja Milenasta? Minun mielestäni taas Malena ja Milla on paljon viehättävämpiä nimiä kuin Malla ja Milena.
Pointtini on siis, että makuasioista on todella vaikea kiistellä. Tälläkin palstalla hengailee paljon tyylitajuttomia, rumia ja sivistymättömiä naisia, miksi heidän mielipiteillään olisi mitään merkitystä? Kysykää sellaisilta tuntemiltanne ihmisiltä, joita pidätte tyylitajuisina, tai luottakaa itseenne. - Anonyymi
Malena ihan kiva nimi
- Jevgeni_30
... venäläiseltä prostituoidulta, vaikka en olekkaan maistanut..
Antakee armoo, mut totta kuin vesi.- Leenaxx
Malena-nimi olisi parempi Maleena-muodossa, Suomessa kun ollaan, ja näin se suomessa ääntyy. Maleena on kuitenkin kauniimpi mielestäni kuin esim. Milena, joka töksähtää oudosti, jos ääntää Milena. Mileena on taas parempi, mutta oudompi kuin Maleena. Minea on kaikkein kauhein ja töksähtävin. Mallasta tulee mieleen Marlboro-tupakka. Millasta Camilla, eli Milla on hyvä nimi myös.
- makunsa kullakin
Leenaxx kirjoitti:
Malena-nimi olisi parempi Maleena-muodossa, Suomessa kun ollaan, ja näin se suomessa ääntyy. Maleena on kuitenkin kauniimpi mielestäni kuin esim. Milena, joka töksähtää oudosti, jos ääntää Milena. Mileena on taas parempi, mutta oudompi kuin Maleena. Minea on kaikkein kauhein ja töksähtävin. Mallasta tulee mieleen Marlboro-tupakka. Millasta Camilla, eli Milla on hyvä nimi myös.
Meillä tytöt milena, minea & linea :) mielestäni ei kauniimpia nimiä olekkaan.. Poijjat elmeri, einari ja jalmari :)
- Takapyörä-Einari
makunsa kullakin kirjoitti:
Meillä tytöt milena, minea & linea :) mielestäni ei kauniimpia nimiä olekkaan.. Poijjat elmeri, einari ja jalmari :)
Fiat Linea
- Seppo Taalasmaa
"Onko kukaan antanut lapselleen nimeksi Malena? Miltä nimi maistuu suussa?"
No ppaskallehan tuo maistuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592