Malena?

Ben Amy

Onko kukaan antanut lapselleen nimeksi Malena? Miltä nimi maistuu suussa?

13

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh

      En tiedä tulkitsinko viestiäsi aivan väärin, mutta sain käsityksen että kysymys oli tarkoitus olla nimestä Melena...

      Melenahan tarkoittaa veriripulia.

      • vastaus

        Kumma, että jotkut tyrkyttää sitä veriripulia joka paikkaan. Kyseessähän on ihan eri sana, Melena. Ja alkuperäinen kysyi Malena-nimestä.

        Malena on yleinen nimi ulkomailla, italialais-lempinimi nimestä Magdalena. Vähän aikaa sitten tuli tv:stä elokuvakin "Malena". Elokuva kertoi kauniista naisesta, jota kaikki miehet haluavat, mutta kylän naiset ovat kateellisia ja mustasukkaisia, ja alkavat savustaa Malenaa ulos kylästä. Malenalle käy lopulta kuitenkin ihan hyvin. Pääosassa nähdään Italian viime vuosien ns. ykköskaunotar Monica Bellucci.

        Malena nimenä sointuu ihan kivasti ja pehmeästi, Suomessa harvinainen nimi.


      • mmm
        vastaus kirjoitti:

        Kumma, että jotkut tyrkyttää sitä veriripulia joka paikkaan. Kyseessähän on ihan eri sana, Melena. Ja alkuperäinen kysyi Malena-nimestä.

        Malena on yleinen nimi ulkomailla, italialais-lempinimi nimestä Magdalena. Vähän aikaa sitten tuli tv:stä elokuvakin "Malena". Elokuva kertoi kauniista naisesta, jota kaikki miehet haluavat, mutta kylän naiset ovat kateellisia ja mustasukkaisia, ja alkavat savustaa Malenaa ulos kylästä. Malenalle käy lopulta kuitenkin ihan hyvin. Pääosassa nähdään Italian viime vuosien ns. ykköskaunotar Monica Bellucci.

        Malena nimenä sointuu ihan kivasti ja pehmeästi, Suomessa harvinainen nimi.

        No nimenomaan sanoinkin, että saatoin tulkita alkuperäistä viestiä aivan väärin! Minun kieroitunut mielikuvitus kun ajatteli kysymyksestä "miltä nimi maistuu suussa" että kysyjä halusi nimenomaan saada mielipiteitä nimestä joka tarkoittaa veriripulia (joka tosiaan on Melena eikä Malena). Eli siis joku olisi vastannut että nimi maistuu oikein hyvältä (=veriripuli maistuu oikein hyvältä). Mutta tämä oli siis vain ja ainoastaan minun kieroutunutta ajatteluani.

        Malena nimestä en pidä, vaikkei se mitenkään "mahdoton" olisi suomalaiselle lapselle.


      • miuku
        vastaus kirjoitti:

        Kumma, että jotkut tyrkyttää sitä veriripulia joka paikkaan. Kyseessähän on ihan eri sana, Melena. Ja alkuperäinen kysyi Malena-nimestä.

        Malena on yleinen nimi ulkomailla, italialais-lempinimi nimestä Magdalena. Vähän aikaa sitten tuli tv:stä elokuvakin "Malena". Elokuva kertoi kauniista naisesta, jota kaikki miehet haluavat, mutta kylän naiset ovat kateellisia ja mustasukkaisia, ja alkavat savustaa Malenaa ulos kylästä. Malenalle käy lopulta kuitenkin ihan hyvin. Pääosassa nähdään Italian viime vuosien ns. ykköskaunotar Monica Bellucci.

        Malena nimenä sointuu ihan kivasti ja pehmeästi, Suomessa harvinainen nimi.

        lentoyhtiö nimeltään Malena?

        Muuten ihan kiva nimenä!


    • aada

      Malla tai Milena, ovat minusta kivempia kuin Malena (tai Melinakaan, Melenasta nyt puhumattakaan, en myöskään pidä Millasta!).

      Vaikka:

      Milena Marleena
      Milena Eerika
      Milena Tuulia
      Milena Daalia
      Milena Amanda!!!
      Milena Olivia
      Milena Eleonoora!!

      Malla Milena
      Malla Mimosa
      Malla Emilia
      Malla Aurora!!!
      Malla Arlena
      Malla Ilona!!

      Mitä näistä tykkäät!?? =)

      • Mari

        hanki elämä!


      • ÖÖÖ

        Mitä merkitystä sillä on, jos SINÄ "aada" et pidä Malenasta tai Millasta, vaan pidät Mallasta ja Milenasta? Minun mielestäni taas Malena ja Milla on paljon viehättävämpiä nimiä kuin Malla ja Milena.

        Pointtini on siis, että makuasioista on todella vaikea kiistellä. Tälläkin palstalla hengailee paljon tyylitajuttomia, rumia ja sivistymättömiä naisia, miksi heidän mielipiteillään olisi mitään merkitystä? Kysykää sellaisilta tuntemiltanne ihmisiltä, joita pidätte tyylitajuisina, tai luottakaa itseenne.


      • Anonyymi

        Malena ihan kiva nimi


    • Jevgeni_30

      ... venäläiseltä prostituoidulta, vaikka en olekkaan maistanut..

      Antakee armoo, mut totta kuin vesi.

      • Leenaxx

        Malena-nimi olisi parempi Maleena-muodossa, Suomessa kun ollaan, ja näin se suomessa ääntyy. Maleena on kuitenkin kauniimpi mielestäni kuin esim. Milena, joka töksähtää oudosti, jos ääntää Milena. Mileena on taas parempi, mutta oudompi kuin Maleena. Minea on kaikkein kauhein ja töksähtävin. Mallasta tulee mieleen Marlboro-tupakka. Millasta Camilla, eli Milla on hyvä nimi myös.


      • makunsa kullakin
        Leenaxx kirjoitti:

        Malena-nimi olisi parempi Maleena-muodossa, Suomessa kun ollaan, ja näin se suomessa ääntyy. Maleena on kuitenkin kauniimpi mielestäni kuin esim. Milena, joka töksähtää oudosti, jos ääntää Milena. Mileena on taas parempi, mutta oudompi kuin Maleena. Minea on kaikkein kauhein ja töksähtävin. Mallasta tulee mieleen Marlboro-tupakka. Millasta Camilla, eli Milla on hyvä nimi myös.

        Meillä tytöt milena, minea & linea :) mielestäni ei kauniimpia nimiä olekkaan.. Poijjat elmeri, einari ja jalmari :)


      • Takapyörä-Einari
        makunsa kullakin kirjoitti:

        Meillä tytöt milena, minea & linea :) mielestäni ei kauniimpia nimiä olekkaan.. Poijjat elmeri, einari ja jalmari :)

        Fiat Linea


    • Seppo Taalasmaa

      "Onko kukaan antanut lapselleen nimeksi Malena? Miltä nimi maistuu suussa?"

      No ppaskallehan tuo maistuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe