jos saan osani juomasta eli hiukan huikkaa ja palkan voin tulla tanssimaan iloksenne miesten järjestämiin julhiin.riisun aivan kaiken päältäni.olen seksikäs nainen joka hallitsee striptease hommeleita melkoisen hyvin :) jos saa hiukan rohkaisua ;)
[email protected]
privaattishow myös ok :)
striptease tanssia juhliisi tarjoaa kaunis nainen? :)
5
301
Vastaukset
- adantte
PS. Olen SAVONLINNASTA :D :D :D
- Miehille malli.
Kyllähän ne miehet tarvitsee silmänruokaa ja naisenmallia, jossa on muodot kohdallaan, pitää olla vapaa nainen ja ettei tulevaisuudessa solmi suhteita , jossa kärsii koko suhde, jos tuolle tielle lähdet loppuun asti rippaile vaan. Nainen ja Mies on luotu toisiaan varten ja mies tarvitsee naisen ,jos on normaali, ettei sorru pedofiiliaan yms. Katsoa saa, mutta ei koskea. Naisen muodot ja malli miehille. Kiitos.
- flamingoeroticclub
Etsimme tiimiimme jatkuvasti uusia tanssijoita !
Jos olet kiinnostunut, iloinen ja sosiaalinen tanssijatar niin ota yhteyttä numeroon 358503784410 tai sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]. - annabel98
Mä annan tanssin lisäksi myös pillua ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289