jos saan osani juomasta eli hiukan huikkaa ja palkan voin tulla tanssimaan iloksenne miesten järjestämiin julhiin.riisun aivan kaiken päältäni.olen seksikäs nainen joka hallitsee striptease hommeleita melkoisen hyvin :) jos saa hiukan rohkaisua ;)
[email protected]
privaattishow myös ok :)
striptease tanssia juhliisi tarjoaa kaunis nainen? :)
5
319
Vastaukset
- adantte
PS. Olen SAVONLINNASTA :D :D :D
- Miehille malli.
Kyllähän ne miehet tarvitsee silmänruokaa ja naisenmallia, jossa on muodot kohdallaan, pitää olla vapaa nainen ja ettei tulevaisuudessa solmi suhteita , jossa kärsii koko suhde, jos tuolle tielle lähdet loppuun asti rippaile vaan. Nainen ja Mies on luotu toisiaan varten ja mies tarvitsee naisen ,jos on normaali, ettei sorru pedofiiliaan yms. Katsoa saa, mutta ei koskea. Naisen muodot ja malli miehille. Kiitos.
- flamingoeroticclub
Etsimme tiimiimme jatkuvasti uusia tanssijoita !
Jos olet kiinnostunut, iloinen ja sosiaalinen tanssijatar niin ota yhteyttä numeroon 358503784410 tai sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]. - annabel98
Mä annan tanssin lisäksi myös pillua ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18956
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51910
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798