Moikka,
Tuli eteen kyseisten osien vaihto ja näin naisihmisenä pelottaa että tulee huijatuksi autokorjaamolla. Kannattaa kuulemma vaihtaa taakse kummallekin puolelle yhtä aikaa ja hinnaksi tulee kuulemma 450€. Mitä mieltä olette hinnasta, saisiko tuosta vielä tingittyä?
Näyttää olevan lamppukin palanut, kuinkahan paljon lampun vaihdosta yleensä maksetaan? Itseltä siis löytyy jo nuo uudet lamput mutta vaihto pitäisi tehdä..
Megane -03 jarrupalojen ja levyjen vaihto
6
1621
Vastaukset
Jarrupalat noin 40€. Levyt noin 60-80€. Loppu onkin sitten työtä. Ehkä tossa hommassa saa autokorjaamo sen tunnin kulumaan. Korjaamon tuntiveloitus noin 70€ tunti. Eli laskutopimitus, yhteensä noin 200€ korkeintaan. Loppu on huijausta.
Niin joo, jos vaidetaan jarrulevy laakereineen, niin uudet levyt laakereineen on noin 100€ kappale. Työ vastaavasti nopeutuu sailloin. Eli tällöin osat noin 240€ ja työ 70€. Yht. noin 310€. Eli vieläkin on paljon ilmaa hinnassa.
- manit bois
Kuka alkaa käsiään likaamaan ilmasiksi!
- Ei marmorikorjaamoon
Riippuu korjaamosta. Jos viet Renun merkkikorjamoon niin hinta on yleensä 300-400 euroa. mutta jos kyselet hintoja varaosaliikkeideiden korjaamoista (esim. ad, fixus, expert, vianor), niin varmaan pääset halvemmalla.
- jarrutinko
Voi tuota auton huoltoa. Niissä on väkisin kuluvia osia,kuten jarrupalat.Korjaamoiden hinnat ovat suolasenlaisia. Maksaa se sekin, jos aikoo hommata sellaisen ukon joka tekisi remontin autotallin nurkassa.Hintoja kannattaa kysellä, merkkikorjaamoa ei ole pakko takuun takia käyttää.
- Nimi-merkkikö
Kyllä kannattaa ensin kysellä hintoja.
Usein on sattunut yllättäen että merkkikorjaamo onkin halvempi!
Näin on käynyt Vaasassa pari kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832