Hei,
tähän saakka Adobe Acrobat on toiminut koneellani ihan normaalisti - käytän sitä pdf-tiedostojen tulostamiseen. Nyt kuitenkin pari viikkoa sitten toiminto on hävinnyt koneeltani. Kun avaan Adobe Readerin ja yritän tulostaa sen kautta pdf:n, pyydetään rekisteröitymistä ja sen jälkeen pitäisi valita jonkin mittainen maksusopimus?
Olen luullut, että ko. ohjelma on kaikille ilmainen.... Onko jotain muuttunut vai enkö vain ymmärrä?
Kiitos, jos joku voisi neuvoa. Tarvitsen systeemiä työnhakuun tällähetkellä eli asia on minulle tärkeä!!!
Apua Adoben kanssa
EevisL
2
131
Vastaukset
- ghghjjhjkhkjklk
niitä on muita - ja parempiakin - ilmaisia PDF lukijoita...
sumatra
Foxit reader, jne... - 16+13
Adobe Acrobat on maksullinen, se on tarkoitettu pdf-dokumenttien tekemiseen.
Pdf-dokumentteja voi kuitenkin tehdä vaikka Libreofficella eli sillä voi tallentaa (viedä) dokumentin pdf-muotoon, toki kaikkia pdf-ominaisuuksia mm. täytettävät lomakkeet sillä ei saa.
Adobe-reader on ilmainen, se on vain pdf-dokumenttien lukemiseen. Poista Acrobat ja lataa reader
get.adobe.com/fi/reader/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001