Otsikko kertoo jo.
Paska paikka. En uskalla suositella kenellekkään. Silmät avautuu, ku pois pääsee. Sisäsiittoisten ihmisten muuttopaikka muualata kainuusta ja oletetaan, että asutaan cityssä. Onni onnettomuudessa....Kainuu autioituu, kun ei ole mitään mahdollisuutta kasvuun. Kaukana kaikesta ja kaikille.
Hanurista koko paikka
7
1671
Vastaukset
- kajaanilainen mieshenkilö
Ei sun suosituksia kukaan ottais todesta muutenkaan, työnnä pääsi sinne hanuriin ja nauti menosta.
- Hanuristi
"Sisäsiittoisten ihmisten muuttopaikka muualata kainuusta..."
Mitä tuo "muualata" tarkoittaa?
Jos se tarkoittaa sanaa "muualta", niin sitten olet selityksen velkaa.
Olen itse muualta kainuusta kotoisin, en siis ole syntyperäinen kajaanilainen.
Olen asunut nyt täällä reilut 21 vuotta, kun ensin kävin hiukan katselemassa muutakin maailmaa.
Sinun mielestäsi minä olen siis sisäsiittoinen.
Tarkoitatko, että vanhempani olisivat harrastaneet sukurutsausta?
Ymmärrät varmaan (ehkä), että vaadin Sinulta todisteet väitteesi pohjaksi, tai sitten perut puheitasi.
P.S. Olen valmis myös juttelemaan kanssasi kahdenkin kesken. Paikkana ei tarvitse olla Kajaanin kaupunki.
Valitse oi.- nainen
Olen itse muuttanut P-Karjalasta opiskelemaan ja jäin miehen takia Kajaaniin. Mieskin on savolainen eli on täällä muitakin :)
Onhan tämä pieni paikka ja vähän tekemistä, mutta tykkään pienistä kaupungeista. Pääasia että on töitä ja ystäviä.
- demonen
TROLLI!
- bczeas
.
- Heppu
En ehkä noin jyrkästi sanoisi, mutta olen kuitenkin ajatellut lähteä muualle, koska töitä on tosi vähän tarjolla ja jos jotain on, niin ainoastaan osa aikaista ja määräaikaista työtä, ja työttömyyttä paljon, eikä semmoinen ole mistään kotoisin, ei kerry eläkettä eikä mitään isompaa saa hankittua. Töissä olen ja teen sellaista työtä joka ei vastaa koulutustani, eikä koulutusta vastaavaa ole löytynyt kuin niitä lyhyitä pätkiä. Kajaani on muuten hyvä paikka harrastuksiani ajatellen ja rauhallinenkin vielä, tosin puupäitä riittää täälläkin.
- niksnaks
Valitettavasti kajaanin mainetta "tahraa" eräs vuokrataloissa asuva vähemmistöpopulaatio; mm. lasten vaipat heitellään vessan ikkunasta ulos, kun a) ei joko tiedetä roskiksen käyttötarkoitusta, b)halutaan vain liata ympäristöä ja elellään soskun rahoilla leveästi. Itse viihdyn asunnossa, mutta viihtyvyyteen vaikuttaa tuollaiset sontiaiset, joiden jätöksiä on muiden siivottava pois. Mitähän pitäis tehdä? Isännöitsijälle on valitettu, ei kuulema mahda mitään. APUA!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse353985SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2633925Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1343471Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky873460Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222317Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341833Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575591708- 371640
- 321521
- 931485