http://lauraannaemilianordin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/175971-jeesus-on-homo
Jeesus oli homo
6
135
Vastaukset
- ecce homo
Mauttomuudellakin on rajansa, ja kirjoitukset kertovat lähinnä kirjoittajan hengellisestä käsityskyvystä, eivätkä mistään muusta.
Tuskin hän itse hanttiin panisi
Viisas oli mies,Hei, tuossa blogissa oli monta kohtaa josta olen samaa mieltä. Mutta joitain suurpiirteisiä vetoja myös.
es. Jeesus kulki opetuslapsijoukon kanssa. Miehiä mainitaan nimeltä. On varmasti erittäin todennäköistä että nämä miehet liikkuivat mukana puolisoiden ja lapsien kanssa. Naisten ja lasten asema oli tuolloin vähän erilainen kuin se on nyt. Naisten nimiä ei juuri mainita evankeliumeissa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö naisiakin olisi ollut hänen lähipiirissään.
Sitä ei tiedätä oliko Jeesus naimisissa, saattoi ollakin. Ehkä hän oli nuori leski? Tai ehkä hän tunsi vetoa miehiin? emme tiedä lopulta mikä totuus oli es.Jeesuksen suhteesta Magdalan Mariaan?
Kun katsomme kokonaisuutta, Jeesusksen sivilisäädyllä tai seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään merkitystä. Hänen teoillaan ja opetuksillaan, lunastuksellaan ja ylösnousemuksellaan on väliä.
Kaisa-pappi- Ei ihme
Tulkintaa, tulkintaa ja vielä hiukan lisää tulkintaa. Ei ihme, että kuka tahansa voi raamattua lukiessaan tulkita sitä ihan miten parhaaksi näkee.
- Arto T
Siis, onko tuo kaisa ihan oikeasti pappi, ei voi muuta kuin ihmetellä ...
- Mielikuvitustako?
"On varmasti erittäin todennäköistä, että nämä miehet liikkuivat mukana puolisioiden ja lapsien kanssa" Voi hyvä Jeesus sentään!!! Jos asiasta ei mitenkään ole mainittu on kyseessä ainoastaan sinun oma mielikuvituksesi joka aikaansaa tuon kuvitelman. Yhtä hyvin joku muu voisi pitää koko porukkaa ryhmänä homoja, mutta sehän nyt olisi tietysti sopimatonta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064