Revconnect vs. Dc++

Allu

Elikkä mitä eroo noil ohjelmil oikeen on??
Kumpi kenties parempi?

8

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

revconnect
      -lataa samaa tiedostoa useammilta käyttäjiltä yhtä aikaa, nopeus kenties parempi, saattaa "särkeä" tiedoston
      -kademlia
      -jollet osaa käyttää kunnolla, saat hyvin herkästi bannit useille hubeille... kielletty ohjelma suurimmalla osalla hubeista

dc
      -sallittu kaikilla hubeilla
      -lataa yhtä tiedostoa vain yhdeltä käyttäjältä

itse käytän perus dc , se että vaikka yhtä tiedostoa ei välttämättä saisikaan täyttä vauhtia, niin kummasti sen koko kaistan saa käyttöön laittamalla 2-3 tiedostoa yhtä aikaa lataukseen... mieluummin itse käytän sellaista clienttiä että varmasti ei tule sen kanssa ongelmia millään hubilla, ja joka ei turhaan varaa ylimääräisiä slotteja...

• latailija

voisin sanookki sullekki et koitappa sellast ohjelmaa ku kazaa.. sitä saa käyttää iha mis vaa...

• MBC
        latailija kirjoitti:

voisin sanookki sullekki et koitappa sellast ohjelmaa ku kazaa.. sitä saa käyttää iha mis vaa...

alottelia noobien p2p ohjelma... dc on paras sanokoon kuka mitä hyvänsä.. kazaalla tosin ei tarvi jakaa mitää ja voi aloittaa lataamisen välittömästi, mutta kun tavaraa tulee ja sitä on tarpeeksi että pääsee kunnon hubeille niin kazaa jää toiseksi ! nm. 10v waretusta takana ja viäläkin jaksaa

• Jappe
        MBC kirjoitti:

alottelia noobien p2p ohjelma... dc on paras sanokoon kuka mitä hyvänsä.. kazaalla tosin ei tarvi jakaa mitää ja voi aloittaa lataamisen välittömästi, mutta kun tavaraa tulee ja sitä on tarpeeksi että pääsee kunnon hubeille niin kazaa jää toiseksi ! nm. 10v waretusta takana ja viäläkin jaksaa

Kazaalla aloittelija pääsee tosiaan alkuun, itse en siihen kyllä enää koske pitkällä tikullakaan, hidasti ja sotki konetta ihan riittämiin, enkä ainoa joka sanoo näin(KazaaLitestä). Nykyään käytän eMulea, mielestäni paras ohjelma ominaisuuksiltaan(v.0.44b), tavaraa tulee netistä koko ajan, tosin otin myös Soneran nopeimman kaistan(8/1mb). Vielä kun saan koneeseeni asennettua Linuxin, niin tehokkuus alkaa olla huipussaan... Olen ottanut eMuleen myös siihen saatavan kännykkään ladattavan MobileMulen ja pystyn valvomaan latauksia ilman että olen tietokoneen lähelläkään.

• ......
        Jappe kirjoitti:

Kazaalla aloittelija pääsee tosiaan alkuun, itse en siihen kyllä enää koske pitkällä tikullakaan, hidasti ja sotki konetta ihan riittämiin, enkä ainoa joka sanoo näin(KazaaLitestä). Nykyään käytän eMulea, mielestäni paras ohjelma ominaisuuksiltaan(v.0.44b), tavaraa tulee netistä koko ajan, tosin otin myös Soneran nopeimman kaistan(8/1mb). Vielä kun saan koneeseeni asennettua Linuxin, niin tehokkuus alkaa olla huipussaan... Olen ottanut eMuleen myös siihen saatavan kännykkään ladattavan MobileMulen ja pystyn valvomaan latauksia ilman että olen tietokoneen lähelläkään.

en kyllä itsekään koske kazaaseen pitkällä tikullakaan... nykyään käytössä dc /emule/bittorrent (bitcomet), kaiken olen löytänyt mitä olen etsinyt, toisin kuin silloin kun kazaata käytti... silloin kun lataan niin kaista on kokonaan käytössä, mikä nyt on aika helppoa kun ei ole kuin 1024/512, mutta nopeampaa en edes tarvitse

• xxx
        Jappe kirjoitti:

Kazaa sopii sille teinille jonka on just nyt pakko saada imutettua se Pikku G:n biisi sieltä netistä sillä modeemillaan, mutta tosikäyttäjä ei siihen koskekaan.

• ???
        xxx kirjoitti:

Kazaa sopii sille teinille jonka on just nyt pakko saada imutettua se Pikku G:n biisi sieltä netistä sillä modeemillaan, mutta tosikäyttäjä ei siihen koskekaan.

Eli onkos toi revconnect jokin lataus ohjelma vai lisä ohjelma dc:seen? ja kazaa on muuten todella huono ja upottaisin järveen jos pystyisin. tuli niin paljon Crappii koneelle...

• .....
        ??? kirjoitti:

Eli onkos toi revconnect jokin lataus ohjelma vai lisä ohjelma dc:seen? ja kazaa on muuten todella huono ja upottaisin järveen jos pystyisin. tuli niin paljon Crappii koneelle...

modattu versio dc :stä eli ihan oma clienttinsa, eikä mikää lisäpalikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe