Mulla on Microsoftin langaton näppis ja hiiri(optinen)
alussa toimi moitteettomasti nyt on hiiri ruvennut reistailemaan ,kun käynnistää koneen niin ei aina tunnista hiirtä,sit kun käyttää irti ubs liitintä ja laitta takas niin heti pelaa
näppis kyllä toimii moitteettomasti ajurit on asennettu jo ehkä kolme kertaa uudelleen mut ei auta käyttis on xp
Microsoftin langaton hiiri
3
488
Vastaukset
- Mikonpoika
langaton hiiri ja ottaa tilalla langallinen optinen. Miksi ottaa turhia huolia, kun niitä saa ATK-harrastuksesta tarpeeksi muutenkin...
- minä
meillä on myös microsoftin langattomat näppäimistöt ja hiiri. Nyt sp2 päivityksen jälkeen on tullut ilmiö, että kun aukaisee koneen täytyy ensimmäisenä klikata hiiren vasenta näppäintä niin hiiri alkaa pelittämään, muuten se on toiminut ihan hyvin. Mitä nyt välillä tukiasema on ollut aika piilossa ja pitänyt siirtää lähemmäs, jotta signaali tulee hyvin. Patteritkin on täytynyt joka toinen kuukausi vaihdella. Onneksi on ladattavat versiot, joita käytetään digikamerassakin. Voisiko sinulla olla joku näistä ongelmista ?
- Liner
Olen täällä jo pariinkiin otteeseen ilmaissut mielipiteeni langattomista leluista. Ne ovat saata..... eikun siis Microsoftilta! :P Langalliset on pop, rock ja classic.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159