Hyvät lukijat!

frozen.rose

Näyttäkäähän tyhmälle ja huonosti asiansa hoitavalle seriffille nyt se lause tai teko, mikä teitä niin kovasti häiritsee, että pitää henkilökohtaisuuksiin mennä, antaa lähestulkoon pelkästään negatiivistä palautetta ja yllyttää muitakin alkamaan samaan? Kertokaa, mikä rasisminvastaisuudessani pännii? Miksi vain haukkua ja valittaa ilman minkään sortin perusteluja?

Lukekaa myös palstan säännöt ja kertokaa, miten olen toiminut niitä vastaan?

Juttelisin mieluusti rennosti vaikka Mari Boinen musiikista, vaan eipä anneta olla... Ei edes miettiä mitään muuta kuin puollustuskannalla olemista.

Pitääkö kaiken todella olla näin armottoman musta-valkoista? Ja todellakin, kun hyökkäätte jonkun kimppuun kritisoidaksenne, perustelkaa hyvät ihmiset väittämänne... Perusteeton haukku on haukku tyhjyyteen.

Nyt iloisempia aiheitakin kehiin, sitä ripaskaa, kiitos! =)

2

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ribaska

      Siis se tapa, jolla toimit. Se ärsyttää suunnattomasti. Olet ottanut itsellesi oikeuden päättää, mikä on kelvollista ja mikä kelvotonta. Onko mieleesi juolahtanut, että täällä keskustelee aikuisia ihmisä, jotka eivät tarvitse osoittelevaa opastusta.Minusta yksikään keskustelu tällä palstalla ei ole ollut rasistinen. Se ei vielä ole rasismia, jos sanoo, että saamen kieli on kuoleva kieli tai opettakaa lapsillenne suomea saamen sijaan. Se on yksittäisen ihmisen mielipide, jonka ilmaisemiseen hänellä on täysi oikeus. Itse ihmettelen kovasti, miksi sinä et vastaa saamenkielisiin viesteihin saameksi. Tämä kysymys ei ole haukkumista vaan aitoa ihmettelemistä. Tällä tavoin tänne saataisiin viriämään myös saamenkielisiä keskusteluja.
      Minusta ennen sinun seriffeerausta täällä keskusteltiin monitasoisesti ja -syisesti. Se, että olet joutunut puolustukannalle, johtuu yksinomaan sinun omasta tyylistä ja kapeakatseisuudesta.

      • frozen.rose

        Olisitko hyvä ja lukisit seriffin hommista sen, minkä suomi24 on kirjoittanut.

        Onko käynyt mielessäkään, että tätä palstaa voi lukea lapsikin?

        Kertomasi viestit eivät olleet minusta rasistisia niinkään, vaan hyvän käytöksen vastaisia. Minä koin ne sellaisiksi ja ensikädessä luotin omaan arvostelukykyyni kun poistin ne.

        Ihmettelyysi siitä, miksen vastaa saamenkielisiin viesteihin saameksi on se, että rihkujen puuttuminen koneeltani vielä tässä vaiheessa saattaisi käynnistää toisen samanlaisen syytössateen. Vastaan heti toki saameksi kun saan ne rihkut käyttööni. Ja se on taivahan tosi.

        Henkilökohtaisuuksiin menemisestäsi en kommentoi muuta, kuin tiesitkö, että sellaisetkin viestit suomi24 kelpuuttaa poistettavien listalle? En poista haukkumaviestejänne, sillä siitä taas alkaisi omansa jankuttaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe