En joskus ymmärrä hänen käytöstään suor. sanoen. Pusitaan ja puhutaan rumia samaan aikaan ja ollaan melkein aggressiivisella tuulella. Mitä tapahtunut…?Kyllästyminen koko touhuun?
Dani muuttunut...
9
430
Vastaukset
- 12+3
Oiskohan hiukan turhautunut? Taitaa käydä aika välillä pitkäksi niin Danilla kuin muillakin talon asukkailla.
- Jennasta
johtuu sen hännystelijästä
Jenna sirittää Danin korvaan…paha katsoa kun Dani ei ole aluksi moksiskaan, päinvastoin…"mene pois"-ilme päällä. Ota hänestä nyt selvää.
thinker72 kirjoitti:
Jenna sirittää Danin korvaan…paha katsoa kun Dani ei ole aluksi moksiskaan, päinvastoin…"mene pois"-ilme päällä. Ota hänestä nyt selvää.
P.s. Ei tv tällä hetkellä päällä…kumpi osasto voitti sen hamstraamis kisan vai vieläkö on käynnissä?
- Stopp
thinker72 kirjoitti:
P.s. Ei tv tällä hetkellä päällä…kumpi osasto voitti sen hamstraamis kisan vai vieläkö on käynnissä?
Käynnissä vielä...
- Jussita!
Eikö ketään ärsytä se Danin tapa vetääräkää nenästään kurkkuunsa. hyi.
- oolaah
Kyllä inhottaa ja kaikki muukin siinä jätteessä. Koko ajan on nyppimässä itseään otsa läskikauden jäännös-otsarypyillään. Ihme tyyppi.
- Alkuperäinen kirj.
oolaah kirjoitti:
Kyllä inhottaa ja kaikki muukin siinä jätteessä. Koko ajan on nyppimässä itseään otsa läskikauden jäännös-otsarypyillään. Ihme tyyppi.
Kun avaa telkkarin ja näkee Danin niinn harvoin on rentoutunut (ellei makaa sängyssä) tai lupsakka. Koko ajan kireä jollain tapaa.
- Dani öklöö
Dani näyttänyt todellisen minänsä. Dani on oikeasti syyrialainen metsärosvo joka on tullut suomeen suorittamaan vankilatuomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693