turkkilainen sauna...?

kleopatra

Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa Turkissa Alanyassa.. Oppaat suositteli kovasti tuota turkkilaista saunaa, mutten siihen kuitenkaan "uskaltautunut" menemään.. Eli te jotka siinä olette olleet: hierovatko he siellä lujaa? (kuvista olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä asentoja, ja tuntuu että se kaikkea muuta kuin rentouttaa...) ja onko mahdollista saada naishieroja? vai ovatko kaikki miehiä? ...niin ja saako siellä olla vaikkapa bikineillä? sitten vielä yksi kysymys :) jos saunaan menee vasta loman lopussa, lähteekö rusketus pois? jostain olen kuullut tällaistakin.. (?) KIITOS, jos joku viittii vastata :)

6

4471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssr

Itse en hyvistä myyntipuheista huolimatta ottanut tuota öljyhierontaa, vaan ihan perussaunan ja pesun. Miespesijät oli meillä, ja koko ajan bikinit päällä. Olen kuullut että joissain hamameissa olisi naisten vuorot, eli silloin asiakkaat/pesijät/hierojat kaikki naisia, ja silloin ei pidetä uimapukuja tms. Mutta se riippuu aivan hamamista. No varsinainen rusketus ei kyllä mihinkään katoa, mutta se likakerros kylläkin, joten voi tuntua että niin käy. Suosittelen että käyt aivan ensimmäisinä päivinä, jotta aurinko tarttuu paremmin, ja sitten loman lopuksi kuorimassa aurinkovoidekerrostumat pois. Et muuten usko mikä määrä likaa ihosta (joka näyttää kaikin puolin puhtaalta) irtoaa! Eli ehdottomasti seuraavalla Turkinreissulla saunomaan!

• mekinkäytiin

Olin lapseni (10v) kanssa viime kesänä Kemerissä ja tuli hamamissa käytyä. Siellä oli kaksi naishierojaa ja loput miehiä. Pukukaappien avaimessa oli numero jossa järjestyksessä sitten siihen "pöydälle" mentiin makoileen. Ei ollut mielestäni kauhean kovasti hierottu. Sillai ihan normaali "painolla". Lapsenikin tykkäsi eikä yhtään pelottanut. Itse jouduin mies hierojalle, ja sanoin pitäväni bikinit päällä. Ja pidin, mutta miehet näkevät kaikenlaista työssään, niin ei siinä ollut mitään kummoisempaa niitä bikinejä pois ottaa, kaikki asiakkaathan siellä olivat naisia.

• Lena

Mimosassa (länsiranta) on aina naispesijät sekä hierojat. Hieronta ei vastaa suomalaista, vaan on paljon hellävaraisempaa. Todellakin rentouttavaa

• kleopatra

taidanpa "uskaltautua" ensi kesänä turkkilaiseen saunaan :) pelkään vain, että se sattuu, kun olen niin herkkänahkainen :/ kaippa niille voi sitten sanoa...(?)

• eva

Rohkeasti vain saunaan.Olin Turkkilaisessa
      saunassa,ja se oli tosi hieno kokemus.Pidin
      housuosan päälläni,ensin istuttiin ja annettiin
      höyryn vaikuttaa ja rentouttaa sen jälkeen naispesijät pesivät huolellisesti koko kropan ja
      sitten hiukset,sen jälkeen suihkuun ja odottamaan hierontaan pääsyä.Siinäkin oli naishieroja,eikä ollut yhtään kovakourainen.
      Kokonaisuudessaan hieno kokemus.

• kleopatra

....siellä hiuksetkin?! toi oli ihan uus juttu.. siis en oo tienny :) kaikki sitä saunaa kyllä suosittelee, mutta saa nyt nähä meenkö vai en.. aika varmasti meen :) mutta pidän varmasti bikinit päällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      153
      14497
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      40
      8336
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      48
      6082
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      170
      5695
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4447
    6. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      70
      4335
    7. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      65
      4095
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      26
      3985
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3730
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      69
      2713
    Aihe