turkkilainen sauna...?

kleopatra

Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa Turkissa Alanyassa.. Oppaat suositteli kovasti tuota turkkilaista saunaa, mutten siihen kuitenkaan "uskaltautunut" menemään.. Eli te jotka siinä olette olleet: hierovatko he siellä lujaa? (kuvista olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä asentoja, ja tuntuu että se kaikkea muuta kuin rentouttaa...) ja onko mahdollista saada naishieroja? vai ovatko kaikki miehiä? ...niin ja saako siellä olla vaikkapa bikineillä? sitten vielä yksi kysymys :) jos saunaan menee vasta loman lopussa, lähteekö rusketus pois? jostain olen kuullut tällaistakin.. (?) KIITOS, jos joku viittii vastata :)

6

4140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssr

      Itse en hyvistä myyntipuheista huolimatta ottanut tuota öljyhierontaa, vaan ihan perussaunan ja pesun. Miespesijät oli meillä, ja koko ajan bikinit päällä. Olen kuullut että joissain hamameissa olisi naisten vuorot, eli silloin asiakkaat/pesijät/hierojat kaikki naisia, ja silloin ei pidetä uimapukuja tms. Mutta se riippuu aivan hamamista. No varsinainen rusketus ei kyllä mihinkään katoa, mutta se likakerros kylläkin, joten voi tuntua että niin käy. Suosittelen että käyt aivan ensimmäisinä päivinä, jotta aurinko tarttuu paremmin, ja sitten loman lopuksi kuorimassa aurinkovoidekerrostumat pois. Et muuten usko mikä määrä likaa ihosta (joka näyttää kaikin puolin puhtaalta) irtoaa! Eli ehdottomasti seuraavalla Turkinreissulla saunomaan!

      • mekinkäytiin

        Olin lapseni (10v) kanssa viime kesänä Kemerissä ja tuli hamamissa käytyä. Siellä oli kaksi naishierojaa ja loput miehiä. Pukukaappien avaimessa oli numero jossa järjestyksessä sitten siihen "pöydälle" mentiin makoileen. Ei ollut mielestäni kauhean kovasti hierottu. Sillai ihan normaali "painolla". Lapsenikin tykkäsi eikä yhtään pelottanut. Itse jouduin mies hierojalle, ja sanoin pitäväni bikinit päällä. Ja pidin, mutta miehet näkevät kaikenlaista työssään, niin ei siinä ollut mitään kummoisempaa niitä bikinejä pois ottaa, kaikki asiakkaathan siellä olivat naisia.


    • Lena

      Mimosassa (länsiranta) on aina naispesijät sekä hierojat. Hieronta ei vastaa suomalaista, vaan on paljon hellävaraisempaa. Todellakin rentouttavaa

    • kleopatra

      taidanpa "uskaltautua" ensi kesänä turkkilaiseen saunaan :) pelkään vain, että se sattuu, kun olen niin herkkänahkainen :/ kaippa niille voi sitten sanoa...(?)

    • eva

      Rohkeasti vain saunaan.Olin Turkkilaisessa
      saunassa,ja se oli tosi hieno kokemus.Pidin
      housuosan päälläni,ensin istuttiin ja annettiin
      höyryn vaikuttaa ja rentouttaa sen jälkeen naispesijät pesivät huolellisesti koko kropan ja
      sitten hiukset,sen jälkeen suihkuun ja odottamaan hierontaan pääsyä.Siinäkin oli naishieroja,eikä ollut yhtään kovakourainen.
      Kokonaisuudessaan hieno kokemus.

      • kleopatra

        ....siellä hiuksetkin?! toi oli ihan uus juttu.. siis en oo tienny :) kaikki sitä saunaa kyllä suosittelee, mutta saa nyt nähä meenkö vai en.. aika varmasti meen :) mutta pidän varmasti bikinit päällä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe