tietääkö kukaan enempää christinen taustasta, sukunimihän on selvästi suomalainen? onko olemassa mitään sivuja missä hän puhuisi suomalaisesta taustastaan?
christine LAHTI!
10
4268
Vastaukset
- Piironginjalka
Muistelisin, että seiska-lehdessä on ollut useamminkin juttua hänestä. Sukujuuriltaan suomalainen, muttei itse osaa esim. suomen kieltä.
Jos jotenkin saat noita vanhoja seiskoja käsiisi, yritä etsiä niistä. En tiedä onko seiskaa netissä.- Daat
Hän on syntyjään amerikkalainen (s.4.4.1950 Birminghamissa Michiganin osavaltiossa USA:ssa). Hänen esi-isänsä ovat suomalaista alkuperää -siitä sukunimi.
Näkyy olleen yli 25 vuotta showbisneksessä ja työskennelleen ennen sitä tarjoilijana. Hän on naimisissa Thomas Schlammen kanssa vuodesta 1983 ja heillä on kolme lasta.
Lisäksi hän näkyy voittaneen Golden Globen vuonna 1998. Fyysinen pituus 1,78 metriä.
- Hillehille
Myös Jessica Lange on suomalaista sukua. Hän jopa puhuu yhden lauseen sujuvaa suomea yhdessä leffassaan.
Samoin ohjaaja David Lynchin isoisä tuli Suomesta. - Herman
Toisin kuin sukunimestä voisi päätellä hän ei ole suomalainen. Nimi on pelkkää sattumaa, sillä sen ovat Hollywoodin tekstinikkarit keksineet uraansa aloittelevalle näyttelijälle tavoitellen lyhyttä, nasevaa ja eksoottista nimeä, joka ei millään kielellä tarkoita mitään. Ilmeisesti suomen sanakirjaa ei ollut käytetävissä.
Skandinaaviset sukujuuret löytyvät Ruotista, Skarasta Länsi-Götanmaalta.- Tietää
Ei ruotsista vaan venäjältä.
- sukulaisia yenkeissä
Tietääkseni sukujuuret Taivalkoskelle, Kynsijärvi-Luokkasia tai jompaa kumpaa. Joskus 70-80-luvulla kävi meillä Michikanista Usasta kaukaisia sukulaisia ja niitten sukunimi muistaakseni oli Lahti. Lähettivät myöhemmin sukutapaamisedta kuvan, oli n. 300 henkeä siellä. Voi olla että Lahti-nimi oli tuossa kuvan delostuksesss!?
- kljdldjlsdj
Juu on suomalaista taustaa...
http://cassavafilms.com/list-of-9/nine-famous-finnish-americans
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Finnish_Americans - Jessica F.
Aika paljon tietoa saa näyttelijöistä, kun katsoo Wikipediasta tai IMDB:stä.
- Kaarloasumalahti
Sukunimi tulee Asumalahden suvusta ja hänen isoisänsä oli Suomalainen. Isoisä lähti 1919 jenkkeihin. Nimi Asumalahti oli liian vaikea lausua jenkeille ja siten nimi lyhennettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569