Onko tästä mitään hyötyä vai onko se silmän lumetta tai mulla on asetukset väärin jos sais vähän helppiä lähettelen avustajalle ruusuja tai jos se on mään tarjoan kohfit kun kohdatan oiken paljon kiitoksia
free ram
14
465
Vastaukset
- inteloutside
Jos systeemi on riittävä l. muistia tarpeeksi ja prossu kiintolevy tarpeeksi nopeat, ei sillä ole käyttöä. Jos taas resurssit ovat vähissä ja kone käynnissä kellon ympäri, siitä on hyötyä.
Mikä käyttis & paljonko muistia?- jorma.o
Jos systeemi on riittävä l. muistia tarpeeksi ja prossu kiintolevy tarpeeksi nopeat, ei sillä ole käyttöä. Jos taas resurssit ovat vähissä ja kone käynnissä kellon ympäri, siitä on hyötyä.
Mikä käyttis & paljonko muistia? apua Käyttis xp keskusmuistia yhteensä 239 MB ramia 256 heitänkö pois tilaa viemästä ja ostan lisää muistia helppiä ja suuria kiitoksia heitellään kukkasia!!! - inteloutside
jorma.o kirjoitti:
Mikä käyttis & paljonko muistia? apua Käyttis xp keskusmuistia yhteensä 239 MB ramia 256 heitänkö pois tilaa viemästä ja ostan lisää muistia helppiä ja suuria kiitoksia heitellään kukkasia!!!Heitä pois ja osta lisää muistia, jos jotain parannusta haluat. Toiset 256Mt tekee jo aika hyvää, enemmänkin saa hankkia tietty.
- myynnissä
Olen kohta päivittämässä konetta (viikonloppuna) minulta jää 2 kampaa ddr muistia myyntiin jos kiinnostaa? voidaan sopia hinnoista, molemmat on 256mt kampoja tyyppiä toinen on 2100 sarjaa toinen on 2700 sarjaa. Molemmat pelaa on nytkin minulla käytössä. OVaihdan omaani 1gt palikat. Laita viestiä tänne jos kiinnostaa?
- jorma.o
Mitä tarvitsee tietää että muistit passaa tälle koneelle lähetä tietoa ja millä ne irtoaa niin pidetään yhteyttä jorma.o
- ainakin
jorma.o kirjoitti:
Mitä tarvitsee tietää että muistit passaa tälle koneelle lähetä tietoa ja millä ne irtoaa niin pidetään yhteyttä jorma.o
Se että onkos sun koneessa DDR muistia? eli samaa tyyppia kun se DDR kampa sopii ainoastaan DDR malliseen kantaan. Hyvä ois jos hakisit netistä jonkun ilmaisen testi softan ja kattosit koneen muistit sillä, esimerkiksi tosta osotteesta. ohjelma on suomenkielinen ja helppo käyttää.
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3 - jorma.o
jorma.o kirjoitti:
no siellä muistin kohdalla oli spd eikä muuta miten on sopivuuden laita vaiko pitäsikö löytää muita tietoja heippa
- jorma.o
ainakin kirjoitti:
Se että onkos sun koneessa DDR muistia? eli samaa tyyppia kun se DDR kampa sopii ainoastaan DDR malliseen kantaan. Hyvä ois jos hakisit netistä jonkun ilmaisen testi softan ja kattosit koneen muistit sillä, esimerkiksi tosta osotteesta. ohjelma on suomenkielinen ja helppo käyttää.
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3siinä lukee spd tarvisko muita tietoja ja d ram kanta
- Ihan ok
jorma.o kirjoitti:
no siellä muistin kohdalla oli spd eikä muuta miten on sopivuuden laita vaiko pitäsikö löytää muita tietoja heippa
Terve! Dram kanta juu sopii DDR kammat sinne ja sitten vielä kato siinä muisti kohdassa mitä tyyppiä se sun vanha on nyt? oikealle ohjelmassa aukeaa ikkuna missä on selvitys kamman tyypistä!
MULLA ON TÄMMÖNEN:
Ominaisuus Arvo
Muistikannat
Moduulin nimi Nanya NT256D64S88ABG-6
Sarjanumero ei ole
Valmistuspäiväys viikko 37 / 2002
Moduulin koko 256 MB (1 rows, 4 banks)
Moduulin tyyppi Unbuffered
Muistin tyyppi DDR SDRAM - vielä
Ihan ok kirjoitti:
Terve! Dram kanta juu sopii DDR kammat sinne ja sitten vielä kato siinä muisti kohdassa mitä tyyppiä se sun vanha on nyt? oikealle ohjelmassa aukeaa ikkuna missä on selvitys kamman tyypistä!
MULLA ON TÄMMÖNEN:
Ominaisuus Arvo
Muistikannat
Moduulin nimi Nanya NT256D64S88ABG-6
Sarjanumero ei ole
Valmistuspäiväys viikko 37 / 2002
Moduulin koko 256 MB (1 rows, 4 banks)
Moduulin tyyppi Unbuffered
Muistin tyyppi DDR SDRAMOikeammin se kohta siinä ohjelmassa on SPD siinä kohdassa on muisti kamman tiedot. oikealla näkyy ikkuna missä on laitteen kuvaus ja ominaisuudet!
Tarkista se vielä! - jorma.o
vielä kirjoitti:
Oikeammin se kohta siinä ohjelmassa on SPD siinä kohdassa on muisti kamman tiedot. oikealla näkyy ikkuna missä on laitteen kuvaus ja ominaisuudet!
Tarkista se vielä!Siitä kun likkaa näkyy vain tyhjä sivu.onkohon tämä kootut teokset.nostanko koneen pöydälle.ja tutustun koneeseen näppi tuntumalla,että saadaan tuokin asia selväksi.mitä se tarkoittaa 2100 srj,2700sr.olisi mukava tietää. kun velikin tarvitsee lisää sitä muistia saataisiin kaksi kärpästä samalla iskulla.kiitteelen jos voit auttaa terveisin jorma.o
- kato
jorma.o kirjoitti:
Siitä kun likkaa näkyy vain tyhjä sivu.onkohon tämä kootut teokset.nostanko koneen pöydälle.ja tutustun koneeseen näppi tuntumalla,että saadaan tuokin asia selväksi.mitä se tarkoittaa 2100 srj,2700sr.olisi mukava tietää. kun velikin tarvitsee lisää sitä muistia saataisiin kaksi kärpästä samalla iskulla.kiitteelen jos voit auttaa terveisin jorma.o
Juu voithan sä kurkata koneen sisälle mutta kyllä siinä varmaan on DDR muisti kammat. Kyllä se siinä everest ohjelmassa pitäs lukee kohdassa SPD tai PIIRISARJAT ne on muistin nopeus tyyppejä ne 2100 tai 2700 nykyään taitaa jo olla sarja numerot päälle 3000...kehitys menee niin nopeeta ettenpäin. käy kattomassa vaikka merocomp oy sivulla siellä on kuvia muisti kammoista. www.merocomp.fi siellä ainakin näät minkä näkösiä ne on! mutta pidetään täällä yhtyettä ilmoittelen jakka mulla on ne vanhat kammat irti niin katsellaan sitten miten edetään vaikkapa niissä kaupoissa jos edelleen kiinostaa ostaa ne pois! ne on 2 palikkaa 256mt*2 eli ½ gt ja toinen on 2100 sarjaa toinen 2700 sarjaa piirit pelaa sen vanhemmat nopeuden mukaan. Mutta on pelanneet mulla ainakin ihan ok.
- vielä
kato kirjoitti:
Juu voithan sä kurkata koneen sisälle mutta kyllä siinä varmaan on DDR muisti kammat. Kyllä se siinä everest ohjelmassa pitäs lukee kohdassa SPD tai PIIRISARJAT ne on muistin nopeus tyyppejä ne 2100 tai 2700 nykyään taitaa jo olla sarja numerot päälle 3000...kehitys menee niin nopeeta ettenpäin. käy kattomassa vaikka merocomp oy sivulla siellä on kuvia muisti kammoista. www.merocomp.fi siellä ainakin näät minkä näkösiä ne on! mutta pidetään täällä yhtyettä ilmoittelen jakka mulla on ne vanhat kammat irti niin katsellaan sitten miten edetään vaikkapa niissä kaupoissa jos edelleen kiinostaa ostaa ne pois! ne on 2 palikkaa 256mt*2 eli ½ gt ja toinen on 2100 sarjaa toinen 2700 sarjaa piirit pelaa sen vanhemmat nopeuden mukaan. Mutta on pelanneet mulla ainakin ihan ok.
Tuossa on kuvat muutamasta DDR kammasta!
http://www.merocomp.fi/images/3d78db1a13012.jpg - jorma.o
kato kirjoitti:
tottakai olen kiinnostunut.lauantaina heitän koneen pöydälle.Ja tutustun pikkiusen sisältöön.kiitokset vinkeistä.heitäppä hintaa millä niitä voi ostaa.voit kirjoittaa suoraan [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938