suositteletteko laulumaa huonekaluja? kauniita olisivat, mutta ovatko kestäviä?
laulumaa
6
252
Vastaukset
- Pänkäle
Samaa levyroskaa jota valmistetaan ulkomailla
- Kestäviä huonekaluja
Hei! Mikäli etsit kestäviä huonekaluja, niin kurkkaa www.vallaste.fi. Eurooppalaisia laatutuotteita.
- juvionhyvä
juvi.fi on hyviä puisia huonekaluja, mitat ja viimeistelyn saa valita itse tai ostaa puuvalmiina ja itse maalailla tms.
- gnjtyutyu
Meillä on kaksi isoa vitriinikaappia, jotka ovat jo vuosia jaksaneet kantaa liian suuren kirjamäärän sisuksissaan. Olen ollut niihin tyytyväinen. Eivät ole hetkuneet tai natisseet. Muut huonekalumme ovat pääosin kokopuisia kirppislöytöjä.
- selvitin
jumek tekee laulumaan kalusteet ,tehdas on virossa
- kalustepeikko
Laulumaan kovat tavarat ovat kyllä ihan kelpo pelejä, jos vain ulkonäkö osuu omaan silmään (valmistusmaalla ei ole laadun kanssa mitään tekemistä). Pehmeät tavarat kiertäisin kaukaa, sillä niissä ei hinta/laatu kohtaa mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741