Meikäläisen (eräänä) heikkoutena ovat käytettyjen lippisten ostaminen. Niitähän saa ennen kaikkea kirpputoreilta ja kaiken lisäksi halvalla..
Niiden paha puoli on siinä, että samalla joudun lippikselläni mainostamaan jotakin maalimerkkiä, kävelysauvoja, ranskalaista automerkkiä, elämyspuistoa, espanjalaista matkailukohdetta, amerikkalaista suurkaupunkia jne., joista mitään en muuten tunne mitenkään omakseni.
Olen yrittänyt poistaa tekstejä ja kuvioita katkomalla ompeleitpena ja lippisa. Se on aika työlästä ja väliin menee siinä hattukin pilalle. Olen myöskin kokeillut sanojen alku- ja loppuosien poistamista. Jos vaikka lippiksessä näkyy kirjainyhdistelmä euge, niin monikaan ei arvaa, että sanan alussa on alkuaan ollut P ja lopussa ot.
Millaisia järkeviä ratkaisuja olisi poistaa tuo lippiksen mainoskokardi näkyvistä peittämällä se esim. jonkinlaisella kangastarralla tai vähemmän mainostavalla kuviolla?
Itse olen joskus peittänyt kuvion lähes lippiksen värisellä kangasmaisella teipillä, mutta se kyllä erottuu taustastaan. Eräässä mielessä se kyllä henkii lippiksen kantajan edustamaa ajatusmaailmaa, kun hän ei halua olla jonkin tuotteen tai laitoksen liikkuvana mainoksena..
lippiksestä pois mainostus
pena ja lippis
1
68
Vastaukset
- niinmäätekisin
Tee kuten Kaffe Fassett ja vaikka koruompele logon päälle jotain.
http://www.kaffefassett.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126