Meikäläisen (eräänä) heikkoutena ovat käytettyjen lippisten ostaminen. Niitähän saa ennen kaikkea kirpputoreilta ja kaiken lisäksi halvalla..
Niiden paha puoli on siinä, että samalla joudun lippikselläni mainostamaan jotakin maalimerkkiä, kävelysauvoja, ranskalaista automerkkiä, elämyspuistoa, espanjalaista matkailukohdetta, amerikkalaista suurkaupunkia jne., joista mitään en muuten tunne mitenkään omakseni.
Olen yrittänyt poistaa tekstejä ja kuvioita katkomalla ompeleitpena ja lippisa. Se on aika työlästä ja väliin menee siinä hattukin pilalle. Olen myöskin kokeillut sanojen alku- ja loppuosien poistamista. Jos vaikka lippiksessä näkyy kirjainyhdistelmä euge, niin monikaan ei arvaa, että sanan alussa on alkuaan ollut P ja lopussa ot.
Millaisia järkeviä ratkaisuja olisi poistaa tuo lippiksen mainoskokardi näkyvistä peittämällä se esim. jonkinlaisella kangastarralla tai vähemmän mainostavalla kuviolla?
Itse olen joskus peittänyt kuvion lähes lippiksen värisellä kangasmaisella teipillä, mutta se kyllä erottuu taustastaan. Eräässä mielessä se kyllä henkii lippiksen kantajan edustamaa ajatusmaailmaa, kun hän ei halua olla jonkin tuotteen tai laitoksen liikkuvana mainoksena..
lippiksestä pois mainostus
pena ja lippis
1
206
Vastaukset
- niinmäätekisin
Tee kuten Kaffe Fassett ja vaikka koruompele logon päälle jotain.
http://www.kaffefassett.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887