Meikäläisen (eräänä) heikkoutena ovat käytettyjen lippisten ostaminen. Niitähän saa ennen kaikkea kirpputoreilta ja kaiken lisäksi halvalla..
Niiden paha puoli on siinä, että samalla joudun lippikselläni mainostamaan jotakin maalimerkkiä, kävelysauvoja, ranskalaista automerkkiä, elämyspuistoa, espanjalaista matkailukohdetta, amerikkalaista suurkaupunkia jne., joista mitään en muuten tunne mitenkään omakseni.
Olen yrittänyt poistaa tekstejä ja kuvioita katkomalla ompeleitpena ja lippisa. Se on aika työlästä ja väliin menee siinä hattukin pilalle. Olen myöskin kokeillut sanojen alku- ja loppuosien poistamista. Jos vaikka lippiksessä näkyy kirjainyhdistelmä euge, niin monikaan ei arvaa, että sanan alussa on alkuaan ollut P ja lopussa ot.
Millaisia järkeviä ratkaisuja olisi poistaa tuo lippiksen mainoskokardi näkyvistä peittämällä se esim. jonkinlaisella kangastarralla tai vähemmän mainostavalla kuviolla?
Itse olen joskus peittänyt kuvion lähes lippiksen värisellä kangasmaisella teipillä, mutta se kyllä erottuu taustastaan. Eräässä mielessä se kyllä henkii lippiksen kantajan edustamaa ajatusmaailmaa, kun hän ei halua olla jonkin tuotteen tai laitoksen liikkuvana mainoksena..
lippiksestä pois mainostus
pena ja lippis
1
243
Vastaukset 1
- niinmäätekisin
Tee kuten Kaffe Fassett ja vaikka koruompele logon päälle jotain.
http://www.kaffefassett.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞26504Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489