Cala Antena, Calas de Mallorca?

Tällaiseen paikkaan varasin lokakuulle viikon perhematkan. Onko kellään kokemuksia hotellista tai alueesta? Ekaa kertaa matkaamme Mallorcalle (toivottavasti, kun Groupon-matkojen kanssa on vähän jännää...).

2

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkki

Niin minäkin varasin, mutten tiedä mitään vielä paikasta.nim.merkki varasinko matkan turhaan.

• Meidän reissu on nyt tehty, Norwegianilla Palmaan ja Palmasta bussilla Calas de Mallorcaan. Bussimatka kesti kauan, koska bussi pudotti turisteja moneen calaan ennen meitä, mutta tulipa siinä selväksi, että meidän kohde oli maisemiltaan loistava. Nimittäin hotellimme oli korkealla töyräällä, ja parvekkeet avautui suoraan auringonnousun suuntaan merelle.
      Hotelli oli kolmen hotellin kokonaisuus, joista kuitenkin vain yksi oli lokakuussa käytössä=ei jonoja missään, altaille mahtui mainiosti eikä ollut örveltäjiä. Vähän kulahtanut kokonaisuus (ei ilmastointia), mutta hyvin siisti, ja henkilökunta jaksoi olla ystävällistä. Ruoka oli herkullista. Muut asukkaat oli lähinnä brittejä ja saksalaisia, me oltiin ainoat suomalaiset. Suomea kuultiin vain kun käytiin vuokra-autolla Palmassa. Sää suosi, aurinkoa sai eikä illallakaan tarvinnut T-paitaa enempää. Aiottiin mennä lasipohjaveneellä yhtenä päivänä, mutta juuri silloin oli tuulisin päivä. Päätettiinkin mennä rannalle jossa aallot oli upeat (keltainen lippu). Merivesi oli täysin uimalämmintä.
      Autolla käytiin Artá-nimisessä kaupungissa, sinne on avattu uusi arkeologinen museo, joka bongattiin. Lapset ei kyllä hurranneet, mutta ilmainen wifi helpotti (hotellissa olisi joutunut maksamaan 8 euroa/päivä). Siinä lähellä on myös neoliittinen asuinpaikka, jonka katsastimme. Porto Cristossa kävimme luolissa (Ham, ei Drachi). Sitten vielä ajoimme itäisen alueen korkeimman kukkulan huipulle (509 m). Muut nähtävyydet jäi seuraavaan kertaan. esim. Manacorissa on arkeologinen museo, jonne on viety löydöt, jotka on tehty Calas de Mallorcan alueen neoliittisen ajan kylästä.
      Lokakuu on hyvä aika lomailla Mallorcalla, kesällä on liian kuuma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe