Homoseksuaalisuutta verrataan myös insestiin..

LezBo..

Olen homoseksuaali.
Minua on häirinny yksi asia.. kun homojen vihaajat vertaa meitä nekrofiieilihin, pedofiileihin..ties mihin jne.. Ja kun me homot, yritettän kertoa näille homovihaajille että kun kaksi aikuista ihmistä rakastaa niin se on puhdasta rakkautta..me ollaan niinkuin kaikki muut perheet, homous ei liity todellakaan pedofiiliaan, ketään ei käytetä hyväksi jne jne jne.
Sitten kerran työpaikallani eräs idiootti(mies) väläytti jotain sellaista:
"...sittenhän pitäisi olla ihan ok jos aikuinen isä rakastuu aikuiseen tyttäreen. Ne molemmat rakastuu siis toinentoiseen. Että miten sen voi sitten tuomita? Sekin pitäisi hyväksyä, niinkö! "
Tämä tyyppi oli vahvasti sitä mieltä että kaikki tällaiset ei-hetero-seksuaalisuudet ovat sairautta.

Tällainen insesti-kuvio etoo aivan sairaalla tavaalla! Näinkö homojakin vihataan? Miten tällaiseen vertailukuvaan voisi edes järkevästi vastata?

1

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Siihen kannattaa aina lisätä ja kysyä mikä siinä oikeasti muka mättää, jos kaksi samaa määriteltyä sukupuolta, aikuista naista tai miestä on keskenään, ovat aikuisia, eivät sukua toisilleen, sekä ovat sielun ja ruumiin voimissansa? Niin että perustelut kehiin? Jos unohdetaan ne erittäin huonot ja epäpätevät argumentit uskonnon ja "luonnottomuuden" suhteen?

      Olen täysin varma heidän tietävän vastauksen mutta niillä on pakottava tarvea antaa sen häiritä vääristyneellä tavalla. Haluavan vääristää asiaa niiden omassa kierossa mielessään. Ainoastaan heillä voi tulla jotain tollasta sairasta mieleen mikä ei ole totta.

      Ainoastaan he tykkäävät sekoittaa insestiä, vuohia, sikoja ja ties mitä ja minkä kanssa naimisiinmenoa, sekä tarkoituksellista paisuttelua yksinkertaisista asioista. "No jos tommonen sallitaan, niin annetaan samantien ihmisen mennä porsaan kanssa naimisiin". Toi on yksi niistä typerimmistä heitoista mitä jaksavat älykkäästi viljellä.

      Joitakin miehiä haukutaan sioiksi. Minusta se on väärin alentaa sika eläimenä miehen tasolle. Siathan ovat älykkäitä eläimiä.
      Tämä piikki ei koske niitä miehiä, jotka ovat oikeasti hyviä ja fiksuja tyyppejä. Onneksi heitä on paljon. Ei sillä etteikö naistenkin osastolla ole paljon erilaisuutta vihaavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe