Tilasin saunalahden verkkokaupassa yritykselleni ensimmäisen kehutun Reilu (Lataus) liittymän (5000min puhetta, 5000 txt ja 21Mb netti) noin 2 kk sitten. Toistuvista pyynnöistäni huolimatta en ole vielä tähänkään päivään mennessä päässyt maksamaan laskua oma.saunalahti.fi palvelussa koska sivusto puuttuu kokonaan liittymiemme osalta, joten liittymän tyyppi vaihtui Norppa liittymäksi 1kk jälkeen. Meillä on kaikki liittymät näitä latausliittymiä koska laskimme 5000 minuutin /kk ja 21Mb netin riittävän tarpeisiimme. Tilasin vielä yhden REILU liittymän SL:n verkkokaupasta ja maksoin nettipankissa samantien, kolme viikkkoa sitten, mutta liittymää ei koskaan saapunut ja kun tiedustelin asiaa niin minulle todettiin että tilausta ei löydy laisinkaan. Asiakaspalvelu heidän osaltaan ei tiedä mitä tilauspuolella tapahtuu ja tilauspuoli ei informoi aspaa joten jouduin selittämään joka kerta asiani viikon aikana alusta loppuun 8 kertaa. Lukuisia maileja joihin tuli vain automaattivastauksia ja viimein vaadittuani 3 kertaa rahoja takaisin minut bannattiin Chat palvelussa erittäin törkeästi reklamoidessani asiaa. Olen päättänyt julkaista tänään 24.00 keskustelun tallenteen täällä koska saunalahti ei ole palauttanut rahoja vaikka minulle niin luvattiin jo viime viikolla.
Yritykseni myy saunalahden liittymien turvin (ei tosin enää), asiakkaitteni sekä omia yleishyödyllisiä palveluita (mm. Ilmaista 24h palveluneuvontaa ) ja otamme noin 600 puhelua päivässä vaihdellen 7-18 työntekijän voimin. Yritämme tehdä tunnetuksi ilmaisia verkkopalveluitamme yksityis-asiakkaille ja tarjota yrityksille edullisia etä-työskentely / konfferenssi-palveluita sekä video-neuvottelu mahdollisuutta. Ilmeisesti Saunalahti on huomannut kilpailijan joka syö heidän puhelinminuutteja ilmaisuudellaan tai huomattavasti Saunalahden hintoja edullisemmilla kiinteillä kk maksuilla toimivaa yritysten uudenaikaista ja innovatiivista palvelutarjontaa jossa ei lasketa käytettyä puhe, videopuhelu tai etä-video-konfferenssin minuuttitaksaa ja jonka yritys voi varata nonstop palveluna tai vaikka tunniksi muutamalla euroilla heti käyttöön.
Nyt kaikki liiketoimintamme on ollut reilun kuukauden lähes jäissä koska emme pääse soittamaan saati käyttämään liittymien datayhteyttä mikä on asiakaspalvelumme elinehto. Melkoinen tappio tuli kun luotimme heidän toimivan asiaankuuluvalla ripeydellä. "Newer trust again Oyj pörssiyhtiö rahat-liiveihin ja sikarehin" firmoihin joiden palvelutaso vaatisi uudelleen organisointia kouluttamalla HK:n asiakaslähtöiseksi, eikä max. kauppojen määrään minimiajassa ilman vastuuta unohtaen asiakastyytyväisyyden.
Saunalahden nykyinen palvelutaso ja vastuunotto TÄYSI FIASKO!
Ei-leipää-kuukauteen
2
181
Vastaukset
- secretly listened to
Kuuntelisimme tallennetun keskustelun mielellämme!
Hei Ei-leipää-kuukauteen,
harmillista, etteivät asiat ole menneet niin kuin pitäisi. Täällä Suomi24:ssä emme kuitenkaan pääse sen tarkemmin katsomaan tilannetta. Jos haluat rekisteröityä Saunalahden Palstalle ja laittaa vaikka suoraan minulle yksityisviestiä http://elisa.to/teemikko niin voimme katsoa asiaa.
-Teemu / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191