Ravintolat Inglés

pakkaspakolainen

Hei
Olen menossa muutamaksi viikoksi joulukuusta lähtien pakkasia pakoon Gran Canarialle, tarkemmin sanottuna Playa del Inglésiin.
Nyt kiinnostais saada tietää suomalaisten ravintoloiden nimiä ja etenkin osoitteita (jos pääsee koti-ikävä pitkällä matkalla yllättämään!)

10

2131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe...

      Apilaniitty on ainakin, Aurinkomatkat pitää siellä tervetulojutun. Hyvää suomalaista kahvia ja pullaa :)
      Ryysyranta on aika lähellä Apilaniittyä. Muistaakseni Sakari Kuosmanen avaa sinne oman paikkansa ihan lähiaikoina.
      Osoitteita en muista.

      • Pieni paikka

        Berry´s on lähellä Jardin del Solia (Finnmatkat).
        Jos haet suomalaisia ruokapaikkoja, niin en tiedä,
        me ollaan vaimon kanssa käyty tanssimassa Berrysissä ja Apilaniityssä, kun ei nämä lastendiskot enää kiinnosta. Molemmissa oli suomalaisia esiintyjiä. Apilaniitty on Aurinkomatkojen Green Field-hotellia vastapäätä.
        Hotellit mainitsin, kun en tiedä katuosoitteita, mutta hotellien sijainnin löytää esitteistä, myös netistä. Me menemme Soliin joulukuussa, vain viikoksi.


      • pakkaspakoilainen
        Pieni paikka kirjoitti:

        Berry´s on lähellä Jardin del Solia (Finnmatkat).
        Jos haet suomalaisia ruokapaikkoja, niin en tiedä,
        me ollaan vaimon kanssa käyty tanssimassa Berrysissä ja Apilaniityssä, kun ei nämä lastendiskot enää kiinnosta. Molemmissa oli suomalaisia esiintyjiä. Apilaniitty on Aurinkomatkojen Green Field-hotellia vastapäätä.
        Hotellit mainitsin, kun en tiedä katuosoitteita, mutta hotellien sijainnin löytää esitteistä, myös netistä. Me menemme Soliin joulukuussa, vain viikoksi.

        Joo, haen ruokaravintoloita.
        Olen parikymppinen tyttö, joten perinteisistä suomalaisista tanssipaikoista en niin välitä.

        Kiitos vastauksista!


      • Matkaaja
        pakkaspakoilainen kirjoitti:

        Joo, haen ruokaravintoloita.
        Olen parikymppinen tyttö, joten perinteisistä suomalaisista tanssipaikoista en niin välitä.

        Kiitos vastauksista!

        Toro Negro Kabahissa on ihan hyvä pihviravintola. Kasbahin ja Metron ympärillä on useita hyviä ruokapaikkoja muutenkin. Rimini-nimisiä italialaispaikkoja on pari kappaletta Inglesissä ja molemmista on saanut mielestäni ihan syötävää ruokaa. Suomalainen Kuparipannu on sitten vielä yksi vaihtoehto (muistaakseni Rogue Nublo- hotellin lähellä) jos tulee lihapullia ikävä. Yhdellä reissulla sain siellä syönnin jälkeen vatsaoireita, mutta voivat ne olla muualtakin lähtöisin. Ei Inglesissä nälkään kuole, jos rahapussi on kunnossa.
        Ps. 1.12 taas mennään.........


      • kulinaristi
        Matkaaja kirjoitti:

        Toro Negro Kabahissa on ihan hyvä pihviravintola. Kasbahin ja Metron ympärillä on useita hyviä ruokapaikkoja muutenkin. Rimini-nimisiä italialaispaikkoja on pari kappaletta Inglesissä ja molemmista on saanut mielestäni ihan syötävää ruokaa. Suomalainen Kuparipannu on sitten vielä yksi vaihtoehto (muistaakseni Rogue Nublo- hotellin lähellä) jos tulee lihapullia ikävä. Yhdellä reissulla sain siellä syönnin jälkeen vatsaoireita, mutta voivat ne olla muualtakin lähtöisin. Ei Inglesissä nälkään kuole, jos rahapussi on kunnossa.
        Ps. 1.12 taas mennään.........

        Toro Negro on muuten ihan jees paikka, mutta juuri kun saat pihvin nenäsi alle ja alat toteuttamaan kulinaarista nautintoa niin naapuripöydän Sakemanni tai Enkku pistää aivan varmasti tupakaksi ja tupruttaa vuoren varmasti savut naamallesi joten se siitä ruokanautinnosta.
        Minä menen kyseiseen paikkaan vasta sitten kun tupakointikielto astuu voimaan tai puolet pöydistä poistuu jolloin ei tartte olla kuin sillit suolassa ja impata tupakansavua.
        Minä muuten poltan itsekin, mutta en koskaan ruokaravintolassa (koska ajattelen muitakin).


    • kasbahin vieressä

      kasbahin lähellä: tiffany; laskeutuvalla rantakadulla, suomal.julkkisesiintyjiä, jopa useamman kerran viikossa, samoin karaoketa

      • Humppapaikka eikä todellakaan parikymppiselle yhtään mitään. Ei suomalaispaikoissa yleensäkään, korkeintaan syömään.
        Torossa Plazan katutasossa oli kiva katsella kun liekittivät pihviä pöydän vieressä niin että katto näytti olevan vaarassa.


      • jereki

        JORMA KALEVI HUIJAA ASIAKKAITA JA TEKEE LAITONTA PUUHAA


    • sahrami

      26.10 sakari kuosmanen aukaisee ravintolan jardin del sol hotellin yhteyteen ja se on suomalainen(kansainvälinen)paikka. luulisin että hyvää ruokaa saa koska sakari itse ei tykkää oikein inglesin ruuista, mutta kokeneena sanon että löytyy ihan espanjalaisista rafloista hyvää ruokaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe