Hei
Olen menossa muutamaksi viikoksi joulukuusta lähtien pakkasia pakoon Gran Canarialle, tarkemmin sanottuna Playa del Inglésiin.
Nyt kiinnostais saada tietää suomalaisten ravintoloiden nimiä ja etenkin osoitteita (jos pääsee koti-ikävä pitkällä matkalla yllättämään!)
Ravintolat Inglés
10
2131
Vastaukset
- Joe...
Apilaniitty on ainakin, Aurinkomatkat pitää siellä tervetulojutun. Hyvää suomalaista kahvia ja pullaa :)
Ryysyranta on aika lähellä Apilaniittyä. Muistaakseni Sakari Kuosmanen avaa sinne oman paikkansa ihan lähiaikoina.
Osoitteita en muista.- Pieni paikka
Berry´s on lähellä Jardin del Solia (Finnmatkat).
Jos haet suomalaisia ruokapaikkoja, niin en tiedä,
me ollaan vaimon kanssa käyty tanssimassa Berrysissä ja Apilaniityssä, kun ei nämä lastendiskot enää kiinnosta. Molemmissa oli suomalaisia esiintyjiä. Apilaniitty on Aurinkomatkojen Green Field-hotellia vastapäätä.
Hotellit mainitsin, kun en tiedä katuosoitteita, mutta hotellien sijainnin löytää esitteistä, myös netistä. Me menemme Soliin joulukuussa, vain viikoksi. - pakkaspakoilainen
Pieni paikka kirjoitti:
Berry´s on lähellä Jardin del Solia (Finnmatkat).
Jos haet suomalaisia ruokapaikkoja, niin en tiedä,
me ollaan vaimon kanssa käyty tanssimassa Berrysissä ja Apilaniityssä, kun ei nämä lastendiskot enää kiinnosta. Molemmissa oli suomalaisia esiintyjiä. Apilaniitty on Aurinkomatkojen Green Field-hotellia vastapäätä.
Hotellit mainitsin, kun en tiedä katuosoitteita, mutta hotellien sijainnin löytää esitteistä, myös netistä. Me menemme Soliin joulukuussa, vain viikoksi.Joo, haen ruokaravintoloita.
Olen parikymppinen tyttö, joten perinteisistä suomalaisista tanssipaikoista en niin välitä.
Kiitos vastauksista! - Matkaaja
pakkaspakoilainen kirjoitti:
Joo, haen ruokaravintoloita.
Olen parikymppinen tyttö, joten perinteisistä suomalaisista tanssipaikoista en niin välitä.
Kiitos vastauksista!Toro Negro Kabahissa on ihan hyvä pihviravintola. Kasbahin ja Metron ympärillä on useita hyviä ruokapaikkoja muutenkin. Rimini-nimisiä italialaispaikkoja on pari kappaletta Inglesissä ja molemmista on saanut mielestäni ihan syötävää ruokaa. Suomalainen Kuparipannu on sitten vielä yksi vaihtoehto (muistaakseni Rogue Nublo- hotellin lähellä) jos tulee lihapullia ikävä. Yhdellä reissulla sain siellä syönnin jälkeen vatsaoireita, mutta voivat ne olla muualtakin lähtöisin. Ei Inglesissä nälkään kuole, jos rahapussi on kunnossa.
Ps. 1.12 taas mennään......... - kulinaristi
Matkaaja kirjoitti:
Toro Negro Kabahissa on ihan hyvä pihviravintola. Kasbahin ja Metron ympärillä on useita hyviä ruokapaikkoja muutenkin. Rimini-nimisiä italialaispaikkoja on pari kappaletta Inglesissä ja molemmista on saanut mielestäni ihan syötävää ruokaa. Suomalainen Kuparipannu on sitten vielä yksi vaihtoehto (muistaakseni Rogue Nublo- hotellin lähellä) jos tulee lihapullia ikävä. Yhdellä reissulla sain siellä syönnin jälkeen vatsaoireita, mutta voivat ne olla muualtakin lähtöisin. Ei Inglesissä nälkään kuole, jos rahapussi on kunnossa.
Ps. 1.12 taas mennään.........Toro Negro on muuten ihan jees paikka, mutta juuri kun saat pihvin nenäsi alle ja alat toteuttamaan kulinaarista nautintoa niin naapuripöydän Sakemanni tai Enkku pistää aivan varmasti tupakaksi ja tupruttaa vuoren varmasti savut naamallesi joten se siitä ruokanautinnosta.
Minä menen kyseiseen paikkaan vasta sitten kun tupakointikielto astuu voimaan tai puolet pöydistä poistuu jolloin ei tartte olla kuin sillit suolassa ja impata tupakansavua.
Minä muuten poltan itsekin, mutta en koskaan ruokaravintolassa (koska ajattelen muitakin).
- kasbahin vieressä
kasbahin lähellä: tiffany; laskeutuvalla rantakadulla, suomal.julkkisesiintyjiä, jopa useamman kerran viikossa, samoin karaoketa
Humppapaikka eikä todellakaan parikymppiselle yhtään mitään. Ei suomalaispaikoissa yleensäkään, korkeintaan syömään.
Torossa Plazan katutasossa oli kiva katsella kun liekittivät pihviä pöydän vieressä niin että katto näytti olevan vaarassa.- jereki
JORMA KALEVI HUIJAA ASIAKKAITA JA TEKEE LAITONTA PUUHAA
- sahrami
26.10 sakari kuosmanen aukaisee ravintolan jardin del sol hotellin yhteyteen ja se on suomalainen(kansainvälinen)paikka. luulisin että hyvää ruokaa saa koska sakari itse ei tykkää oikein inglesin ruuista, mutta kokeneena sanon että löytyy ihan espanjalaisista rafloista hyvää ruokaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483