ketkä kaikki on ladannut omaan peliinsä sen nude patchin...??
onks se oikeesti sillee et se poistaa sumut ??
et näkee ihan kunnolla ku ne esim. sekstailee ? =P
nude patch
4
386
Vastaukset
- ape
Kyllä se toimii ihan oikein. Patchilla täytyy korvata exe tiedosto niin sumut häviää. Se siis hävittää ainoastaan sumut eli ei se tuo mitään sellaista näkyville, mikä tapahtuu peiton tai takana tai porealtaassa.
Sims 1:een tiedän sen mutta en oo viäl nähny 2:een. Siis jos puhutte Sims 2 ni kertokaa ihmeessä mullekki naku pätsit :)
Mut tuskin mitää ihmeellistä tulee näkymään :D- ape
lammas-jr kirjoitti:
Sims 1:een tiedän sen mutta en oo viäl nähny 2:een. Siis jos puhutte Sims 2 ni kertokaa ihmeessä mullekki naku pätsit :)
Mut tuskin mitää ihmeellistä tulee näkymään :DSe löytyy samoista paikoista kuin Crackitkin. Kakkosessa se on rakennettu eri tavalla kuin ykkösessä, sillä nyt sun täytyy koravata exe-tiedosto nude-patchilla, kun ennenhän se vain laitettiin skins-kansioon. Tarjolla on myös yhdistetty Nude-crack, jos tarvitset käyttä crackia. Google auttaa etsimisessä.
Aivan oikein ajattelet, kun sanot, että tuskin siinä mitään ihmeellistä näkyy. Käytännössä patchin avulla ei näy mitään, mitä ei saisi koodeillakin esille. Enemmänkin poistuu se ärsytys pelistä, että aina tulee jotain peikselisotkua näkyville. - Simssifan
ape kirjoitti:
Se löytyy samoista paikoista kuin Crackitkin. Kakkosessa se on rakennettu eri tavalla kuin ykkösessä, sillä nyt sun täytyy koravata exe-tiedosto nude-patchilla, kun ennenhän se vain laitettiin skins-kansioon. Tarjolla on myös yhdistetty Nude-crack, jos tarvitset käyttä crackia. Google auttaa etsimisessä.
Aivan oikein ajattelet, kun sanot, että tuskin siinä mitään ihmeellistä näkyy. Käytännössä patchin avulla ei näy mitään, mitä ei saisi koodeillakin esille. Enemmänkin poistuu se ärsytys pelistä, että aina tulee jotain peikselisotkua näkyville.Täältä sen Nude Patchin ainaki saa:
http://www.snootysims.com/patch.php
Ja tuola on myös linkki toiselle sivulle, josta saa ladattua aidon näköisiä nakuskinejä, eli siinä jo jotain näkyyki ;) Ne saa siis valittua ainakin uima-asuksi tai yöasuksi.. Miehillekki tulee oikeen pienet pippelit! ;)
Ja osoite sinne on:
http://goto.glocalnet.net/paradisecollections/index2.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576