Hei! Etsin ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita kehittämään läsnäolon taitoa , eli elämistä tässä ja nyt täysin.
Etsin ihmisiä jotka ovat jo harjoittaneet esim. meditaatiota tai ovat muulla tavalla jo " edenneet " asiassa , sillä luulen että se vahvistaisi minun läsnäolotaitojani. Toki jos olet " aloittelija" sekin on ookoo .. kunhan vaan olet kiinnostunut aiheesta.Itseäni ei tällä hetkellä niinkään kiinnosta uskonnollisten aiheiden ja asioiden pohtiminen.Vaan Haen aitoa käytännön kokemusta läsnäolon taidosta.Toki voin keskustella henkisistä asioistakin sinun kanssasi , on aina hyvä jakaa kokemuksia ja fiiliksiä , miksipä ei.
Olen rento nuori mies 22v ja asun helsingin alueella. Minulla on kokemusta kundaliinin heräämisestä ja jonkin verran henkisistä asioista.Harjoittelen meditaatiota suhteellisen säännöllisesti , olen aloittamassa taas säännöllisen päivittäisen harjoittelun . Eli samanhenkistä seuraa kaipailen.Luulen että yhdessä voimme kehittyä läsnäolon taidossa ja muutenkin saada tukea läsnäolon harjoittelemiseen , kokemuksia jakaessa ja aikaa viettäessä.Eli Tosiaan voidaan jutella ihan siis muistakin henkisistä asioista kunhan vaan et ole kiihkouskovainen! Ja tietty voimme muutenkin jutella ja viettää aikaa jne ..Voit olla mies tai nainen , iällä ei väliä.
Eli jos vaan heräsi Kiinnostus tälläiseen niin laita Sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja sähköpostin kautta voimme olla enemmän yhteydessä! Kiitos. Ystävällisin terveisin.
Etsin läsnäolosta kiinnostuneita ihmisiä
coolsoul
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938