Tänään tuli kotiin taas Ford uutiset. Kannessa komeili uusi Focus. Rupesin luekemaan sitä innolla. Mielenkiinto tyssäsi heti parin sivun jälkeen, kun jutussa puduttiin vain hajuvesistä ja desing-kynistä. Itse Focuksesta ei paljon mitään.
Mitä järkeä on tehdä tuollaisia naistenlehteä? Jos haluan lukea hajuvesistä, luen tyttökaverin Annaa. Maahantuojan lehdestä toivoisi löytyvän teknisiä tietoja ja juttua itse autosta.
Mulle tulee usean muun merkin asiakaslehdet. Ne ovat paljon mielenkiintoisempia kuin tämä Fordin naistenlehti.
Ford uutiset on paska lehti
6
1683
Vastaukset
- hrwhrwhrw
äläpä muuta sano.
jos itse omistaisin fordin, niin tuossa lehdessä ei muuta olisikaan kuin todellista tekstiä autoista. - fordisti
Amen tälle. Oikeampaan ei sanomasi olisi
voinut osua.- henry ford
Niin, avasin lehden ja odotin
että olis ny edes varaosa tai huoltotarjouksia,
fordin kun omistan, mutta ei mitään.
Humpuukilehti todellakin, aiemmin
kyllä on jotain varaosia, renkaita ja
huoltotarjouksia ollukin vaan ei nyt. - Jussi
henry ford kirjoitti:
huoltotarjouksia ollukin vaan ei nyt.Jos jotain imago muutosta tällä haetaan merkille
niin munille menee ja raskaasti!! - samoin
henry ford kirjoitti:
huoltotarjouksia ollukin vaan ei nyt.Niinpä.
Jotenkin mieleen hiipii, että tähän aikaan joku hullu jopa ostaisi talvirenkaat. Mutta Fordilaiset ei näköjään tarvi niitä. Hajuvettä ja kyniä renkaisiin, niillä pitää.
Onpa mukava maksaa varaosien ja huoltojen hinnoissa tollasen lehden teko. Täyttä paskaa.
- Tepa
Fordin kohderyhmänä on nykyään vain naiset?! Ovatko miehet Fordin kannalta kiusallisen kiinnostuneita heidän autojen teknisistä ongelmista kuten esim. Focuksien ja Mondeoiden vetonivelet & ovien ruostuminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725