tääl varmaan liikkuu aika paljon vielä kaneilleen siemenseoksia syöttäviä ihmisiä? jos vaivautuisitte vastaamaan minkä takia syötätte kaneillenne siemenseoksia, vaikka tiedätte(?) niiden olevan pahaksi kaneille? kanipellettiähän sen pitäisi olla. ^^ tästä kun on esim lemmikkilehden sivuilla kiistelty, sinne en enään jaksa lähettää mitään kommenttia. (; eikä vedetä sielä herneitä nenään. olisi kiva kuulla asiallisia kommentteja tästä asiasta.
siemenseosten syöttäjiä paikalla?
36
1367
Vastaukset
- sieni
Syyllistyn moiseen rikokseen, koska kanille ei kelpaa pelkkä pelletti. Kai se on nyt ostettava eläinkaupasta sitä, ja olkoon nälissään tai syököön. Tuli omantunnontuskat.. =/
Mikä on kaikista parasta "oikeaa" ruokaa? kiitos hei. - Heli
oon vielä vähän syöttänyt siemenseoksia...haluisin antaa kaneilleni niiden oikeeta ruokaa! Minkä hintasia pelletit ovat ja kuinka isoissa paketeissa? mulla on jotain, se maksoi n.5€, en muista nimeä...mut mun mielestä siinä oli hirveen vähän ruokaa suhteessa hintaan!..et siinä voi olla joillain syy!!!
- Abbatte
No kanipelletithän ovat aika kalliita täytyy myöntää mutta itse syötän kaneille hevospellettiä. Se antaa tarvittavat ravinteet ja maistuu kaneille,eikä maksakkaan aivan älyttömiä summia.
- Sipsu
Raha ei voi olla syynä kanin huonoon ruokavalioon. En nyt jaksaisi alkaa mäkättämään enempää, mutta eihän koirallekaan voi syöttää vaan riisiä, vaikka se tulee halvemmaksi. Pellettejä saa eläinkaupasta n. 5:n eron kilohintaan. Niitä siis.
Supa rabbit excell, genesis jne. - nöpö
Sipsu kirjoitti:
Raha ei voi olla syynä kanin huonoon ruokavalioon. En nyt jaksaisi alkaa mäkättämään enempää, mutta eihän koirallekaan voi syöttää vaan riisiä, vaikka se tulee halvemmaksi. Pellettejä saa eläinkaupasta n. 5:n eron kilohintaan. Niitä siis.
Supa rabbit excell, genesis jne.kannattaa myös vähän kierrellä eläinkauppoja, sillä joistain saa melkein puolet halvemmallakin
- Anonyymi
No minkä kokoinen kani? Ethän syötä liikaa, ja kanttii kattoo jos toisista liikkeistä saa kilohintaan halvemmalla
- Anonyymi
Abbatte kirjoitti:
No kanipelletithän ovat aika kalliita täytyy myöntää mutta itse syötän kaneille hevospellettiä. Se antaa tarvittavat ravinteet ja maistuu kaneille,eikä maksakkaan aivan älyttömiä summia.
Jep, meillä kanit syö lampaan pellettejä, välillä pelkkää kauraa
- Kille
Annan sekä pellettiä että siemenseosta sekaisin. Pellettiä annoksessa on n. 70%. Terveinä, pirteinä ja normaalipainoisina on kanit pysyneet vaikka siemenseosta ovatkin syöneet. Toinen on nyt 10v. ja toinen 9-vuotias.
Suomen Kaniyhdistys ry:ltä saamissani hoito-ohjeissa muuten mainitaan kanin ravinnon kohdalla siemenseos.- Sipsu
Eläinkaupoissa myydään vaikka mitä, koska siitä saa rahaa. Ja päivittäistavarakaupoissa vasta myydäänkin! Miksi valmistajia ja jakelijoita kiinnostaisi mikä on oikeasti terveellistä eläimelle, myyhän ne kaljaa ja tupakkaa ja sipsejä etc. kunhan kauppa käy! Esimerkiksi ruokakauppojen kissan kuivaruuissa on n. 4% lihaa ja loput viljaa ja tuhkaa ja mitälie jätettä, joka ei todellakaan sovi kissalle, eikä pidä sitä terveenä, mutta eläinkaupan parhaissa tuotteissa prosenttiosuus on jotain neljänkympin luokkaa.
Eli, siemenseokset sisältävät liikaa rasvaa kanille ja rasvoittavat sen sisäelimiä joka taas lyhentää kanin elinikää ja rasvoittaa sisäelimiä. Tottakai kani voi nyt olla pirteä, mutta entä kehdenvuoden kuluttua? Mielestäni parempi olisi antaa enimmäkseen pellettejä ja vähän seassa seoksia, jos pakko.
Noista ohjeista: kyllä eläinlääkärinkin ohjeissa voidaan mainita kanin ruokavalioksi vaikka pähkinä, mutta jokainen toivottavasti ymmärtää, että ne ovat liian rasvaisia. - gegs
Sipsu kirjoitti:
Eläinkaupoissa myydään vaikka mitä, koska siitä saa rahaa. Ja päivittäistavarakaupoissa vasta myydäänkin! Miksi valmistajia ja jakelijoita kiinnostaisi mikä on oikeasti terveellistä eläimelle, myyhän ne kaljaa ja tupakkaa ja sipsejä etc. kunhan kauppa käy! Esimerkiksi ruokakauppojen kissan kuivaruuissa on n. 4% lihaa ja loput viljaa ja tuhkaa ja mitälie jätettä, joka ei todellakaan sovi kissalle, eikä pidä sitä terveenä, mutta eläinkaupan parhaissa tuotteissa prosenttiosuus on jotain neljänkympin luokkaa.
Eli, siemenseokset sisältävät liikaa rasvaa kanille ja rasvoittavat sen sisäelimiä joka taas lyhentää kanin elinikää ja rasvoittaa sisäelimiä. Tottakai kani voi nyt olla pirteä, mutta entä kehdenvuoden kuluttua? Mielestäni parempi olisi antaa enimmäkseen pellettejä ja vähän seassa seoksia, jos pakko.
Noista ohjeista: kyllä eläinlääkärinkin ohjeissa voidaan mainita kanin ruokavalioksi vaikka pähkinä, mutta jokainen toivottavasti ymmärtää, että ne ovat liian rasvaisia.lukekaa sipsun vastaus, siinä on asiaa. :) samoin kuin kysytään "miksi kaneille sitten myydään siemenseoksia jos ne kerran eivät ole hyväksi" voidaan kysyä minkä takia ihmisille myydään karkkia, sipsiä, alkoholia, jätskiä, tupakkaa jne. voidaan ehkä hieman rinnastaa kanin siemenseos ruokavaliota ihmisen roskaruoka valioon. kumpi elää pitempään.. ihminen joka syö roskaruokaa (mäkit, heset jne) vai ihminen joka syö terveellisesti (kasviksia, lihaa, hedelmiä jne oikeassa suhteessa) ??? ei liene kovin vaikeaa arvata? ;)
joku tyttö mulle selitti että "niin mut mun kani eli kahexan vuotiaax vaix se söi siemenseoxii" sanoin takaisin, että mietipä kuinka pitkään kanisi olisi elänyt, jos olisit syöttänyt kanipellettiä oikeassa suhteessa. meni tytteli hiljaseksi. :D
en vaan vieläkään ymmärrä minkä takia ihmiset mussuttaa vastaan, vaikka tietää, että kanipelletit ovat tutkitusti parempia kaneille, kuin siemenseokset. sama asia kuin marsuilla. - Kille
gegs kirjoitti:
lukekaa sipsun vastaus, siinä on asiaa. :) samoin kuin kysytään "miksi kaneille sitten myydään siemenseoksia jos ne kerran eivät ole hyväksi" voidaan kysyä minkä takia ihmisille myydään karkkia, sipsiä, alkoholia, jätskiä, tupakkaa jne. voidaan ehkä hieman rinnastaa kanin siemenseos ruokavaliota ihmisen roskaruoka valioon. kumpi elää pitempään.. ihminen joka syö roskaruokaa (mäkit, heset jne) vai ihminen joka syö terveellisesti (kasviksia, lihaa, hedelmiä jne oikeassa suhteessa) ??? ei liene kovin vaikeaa arvata? ;)
joku tyttö mulle selitti että "niin mut mun kani eli kahexan vuotiaax vaix se söi siemenseoxii" sanoin takaisin, että mietipä kuinka pitkään kanisi olisi elänyt, jos olisit syöttänyt kanipellettiä oikeassa suhteessa. meni tytteli hiljaseksi. :D
en vaan vieläkään ymmärrä minkä takia ihmiset mussuttaa vastaan, vaikka tietää, että kanipelletit ovat tutkitusti parempia kaneille, kuin siemenseokset. sama asia kuin marsuilla.Lopettakaa jo pliis toi VIISASTELEMINEN.
Tämä keskustelu ei johda mihinkään.
Tosi fiksua sanoa jollekin kaninsa menettäneelle että "ajattele kuinka vanhaksi kanisi olisi elänyt jos olisit syöttänyt sille pellettiä".
Kyllä elinikään vaikuttaa hiukan muutkin asiat kuin pelkästään ravinto...
Itse jatkan edelleen meidän vanhuksille pelletti-siemenseoksen antamista. (n. suhteessa 70/30) - gegs
Kille kirjoitti:
Lopettakaa jo pliis toi VIISASTELEMINEN.
Tämä keskustelu ei johda mihinkään.
Tosi fiksua sanoa jollekin kaninsa menettäneelle että "ajattele kuinka vanhaksi kanisi olisi elänyt jos olisit syöttänyt sille pellettiä".
Kyllä elinikään vaikuttaa hiukan muutkin asiat kuin pelkästään ravinto...
Itse jatkan edelleen meidän vanhuksille pelletti-siemenseoksen antamista. (n. suhteessa 70/30)joo, oot kyllä oikeassa. ei ehkä ollut kovin fiksusti sanottu. mua vaan alko ketuttamaan, kun se vaan jänkää asiasta joka on tutkitusti todistettu. mutta antaa tämän nyt olla. :P jokainen ruokkikoot kaninsa miten itse parhaaksi näkee. :)
- vanilla
gegs kirjoitti:
joo, oot kyllä oikeassa. ei ehkä ollut kovin fiksusti sanottu. mua vaan alko ketuttamaan, kun se vaan jänkää asiasta joka on tutkitusti todistettu. mutta antaa tämän nyt olla. :P jokainen ruokkikoot kaninsa miten itse parhaaksi näkee. :)
.... et jokainenhan ite päättää minkä näkee parhaaks omalle kanilleen. Meiän entinen kani eli 10-vuotiaaks, eikä se kertaakaan ollut elämänsä aikana syönyt pellettiä, vain siemenseosta. Että ei se ruoka ratkaise elämän pituudessa...
- Trixia
vanilla kirjoitti:
.... et jokainenhan ite päättää minkä näkee parhaaks omalle kanilleen. Meiän entinen kani eli 10-vuotiaaks, eikä se kertaakaan ollut elämänsä aikana syönyt pellettiä, vain siemenseosta. Että ei se ruoka ratkaise elämän pituudessa...
Missään ei ole sanottu etteikö kani VOISI elää vanhaksikin siemenseoksilla.. Ruuan laatu vain vaikuttaa elämänlaatuun huomattavasti.. ;o)
Voitte itse kokeilla syödä hampurilaisia ja sipsejä joka päivä.. Varmasti voitte elää pitkäänkin mutta takuulla olo on parempi kunnon ruokavaliolla.. On turha tulla väittämään että vaikka joku tupakoi ja on elänyt jo 90-vuotiaaksi, hän voi hyvin ja on terve.. - just joo...
Trixia kirjoitti:
Missään ei ole sanottu etteikö kani VOISI elää vanhaksikin siemenseoksilla.. Ruuan laatu vain vaikuttaa elämänlaatuun huomattavasti.. ;o)
Voitte itse kokeilla syödä hampurilaisia ja sipsejä joka päivä.. Varmasti voitte elää pitkäänkin mutta takuulla olo on parempi kunnon ruokavaliolla.. On turha tulla väittämään että vaikka joku tupakoi ja on elänyt jo 90-vuotiaaksi, hän voi hyvin ja on terve..Ja höpönlöpön sanon minä...
Aion kyllä jatkaa siemenseoksen syöttämistä omalle kanilleni,sanokoot mokomat vouhottajat mitä tahansa.Eiköhän tämä lapsellinen jankutus jo riitä ja antaa ihmisten ruokkia kaninsa niinkuin parhaaksi näkee. - Lurtsi
just joo... kirjoitti:
Ja höpönlöpön sanon minä...
Aion kyllä jatkaa siemenseoksen syöttämistä omalle kanilleni,sanokoot mokomat vouhottajat mitä tahansa.Eiköhän tämä lapsellinen jankutus jo riitä ja antaa ihmisten ruokkia kaninsa niinkuin parhaaksi näkee.Tiedätkö mitä eläinsuojelulaki sanoo? Se sanoo monen muun asian lisäksi, että eläimelle tulee antaa SILLE OMINAISTA ruokaa. Kani ei ole jyrsijä, sen ei tule syödä sieminiä ja jyviä.
Mutta ihan miten tykkäät... - susanna
Lurtsi kirjoitti:
Tiedätkö mitä eläinsuojelulaki sanoo? Se sanoo monen muun asian lisäksi, että eläimelle tulee antaa SILLE OMINAISTA ruokaa. Kani ei ole jyrsijä, sen ei tule syödä sieminiä ja jyviä.
Mutta ihan miten tykkäät...Olet aivan oikeassa. Kanille ja muille eläimille pitää antaa sitä ruokaa joka kuuluu niitten ruoka valioon. Eivät lehmätkään syö peltohiiriä. Ja sitäpaitsi siemensekoituksessa on esim. linnusiemeniä jotka eivät todellakaan ole kanin ruokaa. Niissä on liikaa "rasvaa" ja kanille voi tulla sydänsairaus. Ja se lihoo aivan hillittömästi. Eräs serkkuni antoi l.suomeniä kanillee ja se lohio niin muodottomaksi ja kuoli lopulta pois. Tässä tapauksessa sanon että hyvä kanille, koska tämän omistaja ei osannu ruokkia sitä kunnolla. Ajattelin monta kertaa sanoa tästä jollekki eläinukkelli, mut aina se jäi sanomatta. Kadun sitä nyt. Kani olisi vielä elossa. Se on periaattessa eläinrääkkäystä jos ei anna oikeaa ruokaa.
- susanna
vanilla kirjoitti:
ei niin, mutta se on kanille hyväksi jos saa oikeaa ruokaa, mistä tietäisit jos vaikka olisi elännyt 11 vuotiaaksi jos olisit antanu oikeaa ruokaa..
- sieni
gegs kirjoitti:
lukekaa sipsun vastaus, siinä on asiaa. :) samoin kuin kysytään "miksi kaneille sitten myydään siemenseoksia jos ne kerran eivät ole hyväksi" voidaan kysyä minkä takia ihmisille myydään karkkia, sipsiä, alkoholia, jätskiä, tupakkaa jne. voidaan ehkä hieman rinnastaa kanin siemenseos ruokavaliota ihmisen roskaruoka valioon. kumpi elää pitempään.. ihminen joka syö roskaruokaa (mäkit, heset jne) vai ihminen joka syö terveellisesti (kasviksia, lihaa, hedelmiä jne oikeassa suhteessa) ??? ei liene kovin vaikeaa arvata? ;)
en vaan vieläkään ymmärrä minkä takia ihmiset mussuttaa vastaan, vaikka tietää, että kanipelletit ovat tutkitusti parempia kaneille, kuin siemenseokset. sama asia kuin marsuilla... että annanko kanin nääntyä vaikka viikon nälkään, kun nyt ostin sille genesistä, ja se ei todellakaan kelpaa. (titysti johtuu siitä, että se aluksi tottui siemeniin..mun vika) ???
- vanilla
susanna kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Kanille ja muille eläimille pitää antaa sitä ruokaa joka kuuluu niitten ruoka valioon. Eivät lehmätkään syö peltohiiriä. Ja sitäpaitsi siemensekoituksessa on esim. linnusiemeniä jotka eivät todellakaan ole kanin ruokaa. Niissä on liikaa "rasvaa" ja kanille voi tulla sydänsairaus. Ja se lihoo aivan hillittömästi. Eräs serkkuni antoi l.suomeniä kanillee ja se lohio niin muodottomaksi ja kuoli lopulta pois. Tässä tapauksessa sanon että hyvä kanille, koska tämän omistaja ei osannu ruokkia sitä kunnolla. Ajattelin monta kertaa sanoa tästä jollekki eläinukkelli, mut aina se jäi sanomatta. Kadun sitä nyt. Kani olisi vielä elossa. Se on periaattessa eläinrääkkäystä jos ei anna oikeaa ruokaa.
.... myydään siemensekotusta, jos se kerta on niin kamalaa myrkkyä ja tappavaa??! eiköhän ruoan valmistaja ajattele siltä kannalta että se on kuitenkin tarpeeksi terveellistä kanille. ja kuka käskee syöttää kanin muodottomaksi?? kun ei sitä kaikkea ruokaa tarvitse heti kerralla nenän eteen laittaa. ja linnunsiemenet sama juttu. itse annan joskus kanilleni, mutta en syötä niitä niin että lihoisi ja tulisi sairauksia. ja kaikkien kannattaisi tosiaan osata ruokkia kania sellaisella ruoalla, mitä sille VOI syöttää. järkyttävää kuulla kun kani syö koiranruokaa, lihaa ja juustoa esim.... :(
- vanilla
susanna kirjoitti:
ei niin, mutta se on kanille hyväksi jos saa oikeaa ruokaa, mistä tietäisit jos vaikka olisi elännyt 11 vuotiaaksi jos olisit antanu oikeaa ruokaa..
mun kani jouduttiin lopettamaan, koska mun serkut piti sitä sylissä, ja kun se putos niin siltä meni jalka poikki. ja kuka hullu antaa eläimen kärsiä??!!! että olepa hiljaa asiasta josta et tiedä paskaakaan.
- Hermanni
sieni kirjoitti:
.. että annanko kanin nääntyä vaikka viikon nälkään, kun nyt ostin sille genesistä, ja se ei todellakaan kelpaa. (titysti johtuu siitä, että se aluksi tottui siemeniin..mun vika) ???
Kanin ruokinnan kulmakivi on hyvälaatuinen kuivaheinä ja raikas vesi. Sen lisäksi tulee päivittäin tarjota tuoretta (salaattia, porkkanaa, kurkkua, omenaa, persiljaa jne.).
Pelletit ovat vain ruokinnanLISÄ, joten voit rauhassa odotella, kun pupulle tulee tarpeeksi nälkä ja se alkaa syödä pellettejä.
Enpä ole kuullutkaan kanista, joka itseään "tappaa nälkään", jos heinää on koko ajan tarjolla ja tuorettakin saa päivittäin. - Jopikani
Hermanni kirjoitti:
Kanin ruokinnan kulmakivi on hyvälaatuinen kuivaheinä ja raikas vesi. Sen lisäksi tulee päivittäin tarjota tuoretta (salaattia, porkkanaa, kurkkua, omenaa, persiljaa jne.).
Pelletit ovat vain ruokinnanLISÄ, joten voit rauhassa odotella, kun pupulle tulee tarpeeksi nälkä ja se alkaa syödä pellettejä.
Enpä ole kuullutkaan kanista, joka itseään "tappaa nälkään", jos heinää on koko ajan tarjolla ja tuorettakin saa päivittäin.Ei kenenkään ole kanille pakko pellettiä antaa.
Mutta gegs vain tarkoittaa että kanin pääruoka on oikeasti pelletti.
Hyvä ja "halpa" pelletti on Crand Prix.
Sitä saa 20kg säkeissä maatalousliikkeistä.
Jos ei siis ole varaa ostaa genesistä.
Ja sitten kaninruoka merkki, jota kasvattajatkin käyttävät, on Rabbit Royale.
Se ei sisällä siemeniä ym. mitään lihottavaa,
ja siinä on paljon vitamiinejä.
Ainut tuossa ruuassa on sen hankinta.
Sitä ei saa kuin maahantuojalta.
Täältä Huittisista sitä saa 20kg säkin hiukan alle 30eurolla. - ice
vanilla kirjoitti:
.... myydään siemensekotusta, jos se kerta on niin kamalaa myrkkyä ja tappavaa??! eiköhän ruoan valmistaja ajattele siltä kannalta että se on kuitenkin tarpeeksi terveellistä kanille. ja kuka käskee syöttää kanin muodottomaksi?? kun ei sitä kaikkea ruokaa tarvitse heti kerralla nenän eteen laittaa. ja linnunsiemenet sama juttu. itse annan joskus kanilleni, mutta en syötä niitä niin että lihoisi ja tulisi sairauksia. ja kaikkien kannattaisi tosiaan osata ruokkia kania sellaisella ruoalla, mitä sille VOI syöttää. järkyttävää kuulla kun kani syö koiranruokaa, lihaa ja juustoa esim.... :(
...KUN. Luehan edellämennyt kaskustelu, vaikkapa tuo "no" otsikolla. Ei tarvi jankata.
- Anonyymi
vanilla kirjoitti:
Jep ja määräkin vaikuttaa. Et syötäks sä sille viis desii vai yhen desin päiväas
- Miten niin
Ai miten niin siemenseokset on pahaksi kaneille?millä perustelet tuon väitteen?miksi sitten eläinkaupoissa myydään vartavasten kaneille tarkoitettua siemenseosta?oma kanini syö eläinkaupan seoksia ja on oikein pirteä pikku pupu.Ei ole tullut mieleenikään syöttää pelkkiä pellettejä.
- Kanesita kyselevä
Kaverini syöttää siemenseoksia siksi koska ei tiiä et ne oon rasvaisia. Se kun ei paljoa lukenu kun sai kanit
- hmm.
Annan kaneilleni siemenseosta ja meillä sitä on annettu jo toisessa sukupolvessa. Kaura on hyvää ja terveellistä ruokaa kaneille, sekä siitä saa kuitua.
- kaninkorva92
Minä annan tavallisista marketeista ostettua Best Friend menu pellettejä.
Onko ne hyviä vai huonoja vaihtoehtoja teidän mielestänne? - jeppppc
Best Friend ei ole mikään paras vaihtoehto, mutta parempi kuin siemensekoitukset (:
- esther "söpö"
syötän kääpiölupalleni Genesis - merkkistä pelletiä, onko se hyväksi pupulle? :)
- esther
syötän kääpiölupalleni Genesis - merkkistä pelletiä, onko se hyväksi pupulle? :)
- rgfbg
Jos haluatte siemenseosta syöttää, niin syöttäkää sitten vaikka Rabbit Royalea. Se on hyvää ja edullista. Tosin sitä myydään vain 15 kilon säkeissä...
http://www.agrimarket.fi/Harraste_elaimet/jyrsijat/jyrsijan-tarvikkeet/kaninruoka-rabbit-royale-15-kg/ - Anonyymi
Kanille siemenseos voi tuottaa nirsoilua jolloin se voi lopettaa heinän syönnin joka johtaa suolitukokseen joka johtaa kanin kuolemaan lisäksi niissä on turhia rasvoja ja kaikkea mitä kani ei kuitenkaan sit syö esim meijän kanit söi vaan kaikki muut paitsi auringon kukan siemenet!
- Anonyymi
Tosi myöhään laitan koska monta monta vuotta sitten alkoi jo. Mut meillä on ollut elämämme aikana 35 kania ja jokaiselle kanille on syötetty tuoretta pihalta sekä siemenseosta että pellettiö. Sekä kanimme ovat aina asuneet yhdessä monen metrin leveässä ja pitkässä häkissä metsäneläinten keskellä taajaman ulkopuolella. Eikä ole kuollut ku vaan suurin osa vanhuuteen ja olen siis 13
- Anonyymi
KUUNNELKAA NYT JÄRKIPUHETTA! Miksi tulette tänne väittelemään jos tiedätte itse parhaiten. Jokainen hoitaa kaniaan omalla parhaalla tavalla❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278