Moi! tällaista aattelin kysäistä kun ollaan mieheni kanssa yritetty lasta monta vuotta ja hormoonilääkeitäkin on joutunu syömään, kuitenkin: Olen n.165cm ja painan n.46 kg ja menkat on epäsäännölliset... tiedän että olen alipainoinen, mutta meidän suvussa on kaikki laihoja enkä minäkään liho millään vaikka syön monipuolisesti ja monta kertaa päivässä. Eli voiko alipainoisuus johtaa lapsettomuuteen? Kyllä muilla sukulaisilla on lapsia vaikka he ovat tosi laihoja... Auttakaa joku mua... pliis... :)
alipaino esteenä?
4
1325
Vastaukset
- Arwid
Et minun mielestäni ole liian laiha,
ihanan hoikka nainen.
Jos nainen on liian laiha, sillon jää
menkat pois, eikä voi saada lasta.
Tiedän useita naisia, joille on joskus
tehty sairaalassa täysin onnistunut
abortti, mutta sen jälkeen on yritetty
tehdä lasta onnistumatta yli 10 vuotta.
Gynekologisissa tutkimuksissa ei ole
vikaa löytynyt, eli abortit ovat pahasta.
Miten miehesi siittiöiden laatu? - pelokas tyttö
olen 16wee tyttö. mitä hormonilääkkeitä käytit
- Nimetön
Juu...multa kyseli lapsettomuuttamme tutkiva lääkäri painoa ja totesi et alle 50kiloset tulee harvoin raskaaksi. Kuiteski mun tuttavaperheen langanlaiha, taatusti alle 50kilonen 19v tytär tuli raskaaksi- vahingossa.
- älä nyt vielä lannistu
Moi;
Mä tulin raskaaksi melkein saman tien kun rupesimme miehen kanssa yrittämään lasta ja painoa oli 47 kiloa. Painoindeksi 18,5. Luulen, että jos kuukaustiskierto on normaali, niin painolla ei pitäisi olla merkitystä. Useinhan on niin, että liian laihoilla kuukautiset saattavat jäädä kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481