tuntijasi

Sinkkuna vuosia

Minulle olet nähnyt paljon ja hyvin. Miten näet tämmönen vaalea yrittäjämies, tuli netissä mun elämän joku viikko sitten, ei vielä tavattu.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

eikö ole vielä tavattu? no miksi ei?

sinun vauhtisi on hiljentynyt entiseen verrattuna. nyt olisit valmis vakiutumaan, eikö vain?
      näen kyllä sinulle rakkautta, olet oikeilla jäljillä. tässä on myös liikettä ja yhteisöä, onko mies jossakin porukassa, missä on paljon energiaa, vai miten sen sanoisi? hän on yhteisössä, missä on väkeä ja julkisuutta kenties.

sanotaan suoraan, että näen sinun kohtaavan tai kohtaavan (koska en voi puhua ajoista) julkisuuden henkilön. jos mies luottaa, häntä odottaa mukavat ajat. teidän välillänne on välimatkaa ja se tässä aristaa.
      sinä olisit valmis kokeilemaan, mutta aivan helppo yhtälö se ei ole. tässä on muutama koe välillänne, mutta eivät ne ylipääsemättömiä ole. haasteet ovat kiihottavia!

t. Keskiyö

• Sinkkuna vuosia

Kyllä jääkiekko ne on ne ihmiset ja vaimoke suhde loppu hän sanoi. Onko niin? Kiitos

• Sinkkuna vuosina
        Sinkkuna vuosia kirjoitti:

Kyllä jääkiekko ne on ne ihmiset ja vaimoke suhde loppu hän sanoi. Onko niin? Kiitos

Hei taas, mietin matka välillä, matkalla Ruotsin syksyllä tuli mun elämän tumma mies Ruotsista voiko olla hän? Kiitos jos vielä katsot.

• Sinkkuna vuosia
        Sinkkuna vuosina kirjoitti:

Hei taas, mietin matka välillä, matkalla Ruotsin syksyllä tuli mun elämän tumma mies Ruotsista voiko olla hän? Kiitos jos vielä katsot.

Voitko vielä katsoa tämä mies oli toimittaja Ruotsista onko se hän vai tämä vaalea vai joku muu joka tulee vielä.

• Sinkkuna vuosia
        Sinkkuna vuosia kirjoitti:

Voitko vielä katsoa tämä mies oli toimittaja Ruotsista onko se hän vai tämä vaalea vai joku muu joka tulee vielä.

Nostan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe