Vielä muutama, lupaava, lyhytkarvainen mäyräkoiranpentu vailla uutta kotia. Pennut polveutuvat hyväsukuisista ja -luonteisista, terveistä ja hyvin palkituista vanhemmista. Taustalta löytyy menestyksekkäitä suomalaisia, jenkkiläisiä, belgialaisia ja tanskalaisia koiria. Käyttöominaisuuksia unohtamatta! Jos kiinnostaa monipuolinen koira, ota yhteyttä! Tiedustelut puh. 017-2826080.
Lyhytkarvaisia mäyräkoiranpentuja
9
1014
Vastaukset
- mäykky
missähän nää vekkulit asustaa ja minkävärisiä ja sukupuolta ne on, hintakin ois tietty kiva.
- don
Nämä vekkulit asustavat Kuopiossa ja ovat punaisia. Kaikki todella lupaavia ja pirteitä, tyttö ja kaksi poikaa. Olen pitänyt niillä 580 euron hintaa, vaikka kuuluvat pitävän jopa 700 euton hintaa etelämpänä Suomea.
- Aki
don kirjoitti:
Nämä vekkulit asustavat Kuopiossa ja ovat punaisia. Kaikki todella lupaavia ja pirteitä, tyttö ja kaksi poikaa. Olen pitänyt niillä 580 euron hintaa, vaikka kuuluvat pitävän jopa 700 euton hintaa etelämpänä Suomea.
Onpa outoa, että joudut kaupittelemaan pentujasi täällä. Yleensähän mäykyt viedään käsistä. Varsinkin jos ne ovat lupaavia...
- don
Aki kirjoitti:
Onpa outoa, että joudut kaupittelemaan pentujasi täällä. Yleensähän mäykyt viedään käsistä. Varsinkin jos ne ovat lupaavia...
...jos mäykkyjä on kaupan niin paljon kuin niitä nyt on! Jokainen kai voi ja saa valita kanavansa missä pentujansa kauppaa.
- Mitenkäs
don kirjoitti:
...jos mäykkyjä on kaupan niin paljon kuin niitä nyt on! Jokainen kai voi ja saa valita kanavansa missä pentujansa kauppaa.
mäykkyliiton sivut, oletko laittanut sinne ilmoitusta? Meinaan jos mäykkypentua haluavat ei vaikka eksykkään näille sivuille. Rapsutuksia koirillesi, mäykyt on mahtavia! =)
- Aki
don kirjoitti:
Toki saa mutta kun ostajia olisi vielä enemmän mitä kaupan (itse kolmen mäykyn omistaja), joten...enpä uskaltaisi sinulta ostaa.
- don
Aki kirjoitti:
Toki saa mutta kun ostajia olisi vielä enemmän mitä kaupan (itse kolmen mäykyn omistaja), joten...enpä uskaltaisi sinulta ostaa.
Jos jatkojalostusta voisin ajatella näillä pennuilla, ei ne ole ihan mitä tahaansa pentuja. Ja mitä ostamiseen ja myymiseen tulee, en minäkään ole valmis jokaiselle pentua edes myymään. Muutenhan tämäkin tilanne olisi ohi! Hoitele vaan koiriasi, minä hoidan omiani!
- Unelias
Moi!Etkö myykkään niitä?olisin kiinnostunut (mutta en usko et mun isälle käy kun on aika kalliita) =(
voiko hintaa tinkiä?- don
Tottahan toki ne ovat myytävänä, mutta joskus joutuu sanomaan ostajaehdokkaalle harkitsemaan koiran hankkimista monestakin syystä!
Pentujen hinta on valmiiksi tingitty, en voi hirveästi siinä tulla vastaan. Maksutavasta ja muusta voidaan neuvotella tapauskohtaisesti! Siinä on joustamisenvaraa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435