kyllä äiti hoitaa..

ahdistunutnuori

Siis äidin mielestä mun pitäisi mennä nukkumaan yhdeksältä illalla, ja herään aamuisin usein 6:15. Oon 16v ja lukiossa.. ja tähän mennessä oon aina menny sänkyyn yhdeksältä ja valvonut puhelimen kanssa mutta mennyt viimeistää 22:30 nukkumaan. Tänään äiti osti mulle herätyskellon, jotta voin jättää puhelimen hänelle yöksi koska oli nähnyt mut kymmenen aikaa illal fb:ssä.. Mua ahdistaa ihan suunnattomasti nukkua ilman puhelinta koska koen sen jotenkin turvana jos jtn tapahtuu. Olisko kellään apua mitä voisin tehdä? musta vaan tosi ahdistavaa myös kun ei luota muhun yhtään etten koko yötä valvo.. kuitenki oon jo 16, ymmärtäisin kyllä jos olisin paljon nuorempi. Apua, mitä voin tehdä? D: Onko kenelläkään samanlaista tilannetta vai oonko yksin tämän kanssa?

1

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä

Ookko nää ajatellu puhua äitis kanssa?
      Mulla oli kans ylihuolehtiva mummo joka ei ymmärtänyt teknologiasta mitään ja sano että en saa olla netissä tai puhelimen ääressä 8 jälkeen.
      Se vaati että nukun jopa 14vuotiaana sen vieressä... Mun isä asuu tosi lähellä ja puhu mummoni ympäri että saisin nukkua omassa huoneessa ja osti mulle ison sängyn huoneeseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7355
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3907
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2622
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2615
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2229
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2065
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe