Ostin dia-skannerin jolla oli tarkoitus skannata kaikki vanhat diapositiivit digiaikaan.
35mm diat meneekin hyvin ja laatu on aivan hyvä. Mutta kun osa dioista on ns. puolidioja ja ne onkin sitten pois fokuksesta. Onko kokemusta?
Millä ilveellä saisi laitteen tarkentumaan puolikkaillekin?
Diat PC:lle
1
245
Vastaukset
- knajfh
Mikähän skanneri oli ja mitä on puolidiat?
Voihan diat ottaa pois kehyksestä ja laittaa filminpitimeen, jos skannerissa sellainen on.
Oikeissa filmiskannereissa on autofocus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558