Moi :) Olen menossa alkuvuonna Koh Samuille ja siitä mahdollisesti lähi saarille taolle ja phanganille sekä bangkokkiin. Unelmani olisi nähdä elefantteja, mutta en haluaisi ratsastaa niillä tai nähdä niitä temppuilemassa vaan ihan luonnollisessa ympäristössä niitä riistämättä. Olen herkkä kaikelle eläin julmuuksille enkä halua pahoittaa mieltäni.Löytyykö siis tuolta alueelta mitään tuollaista paikkaa missä tälläinen olisi mahdollista. Pohjois Thaimaassa olevat norsupaikat johon niitä on pelastettu ovat liian kaukana ja hua hinin lähelläkin oleva ei ole ihan matkan varrella. Kertokaa muutenkin kaikkea kivaa tekemistä noilla saarilla. Tai onko kukaan käynyt Full moon Parteissa. Onko ihan sikailu meininkiä siellä? Onko saari muualla ihan rauhallinen juhlien aikaan vai kannattaako pysyä vain poissa?
elefanttisafarit
4
257
Vastaukset
- amaran
Ko(h) Phangan on Full Moon Partyjen aikana aivan täynnä ja majoitusta on ilman ennakkovarausta vaikea saada. Majoitushinta hinta nousee pilviin verrattuna normipäiviin.
Porukka kulkee lavatakseilla Hat Riniin jokapuolelta ympäri saarta. Muut rannat ovat toki iltaisin rauhallisia, koska kaikki menevät Hat Riniin bilettämään.
Meno F.M.P:ssa on aika rajua. Alkaa illalla ja jatkuu aamuun asti. Känniset ja huumepäissään olevat myöhäisteinit ördäävät. Murto- ja taskuvarkaudet ovat yleisiä. Mopokolarit, lasinsirutut rannalla ja tulitanssista aiheutuneet palovammat pitävät ensiapuklinikat kiireisinä.- Samantha79
"Murto- ja taskuvarkaudet ovat yleisiä"
-Tarkoittaako tuo ihan yleisesti vai ainoastaan Full Moon Partyn aikaan? Kiitos! Olen menossa Koh Samuille (pohjoisosaan) ensiviikolla ja olen siellä muutaman kuukauden työn merkeissä.
- Samuin norsut
Hei thaikkuu, mukava lukea, että joukossamme on muitakin, joiden mielestä elefantit on luotu Thaimaan viidakkoon, eivätkä turistien menopeleiksi. Useilla viidakkoretkillä tosiaan voi valita ajoneuvokseen paikallisen säyseän norsun,mutta kyllä niitä pääsee muutenkin ihailemaan. Esimerkiksi Patara Elephant Farmilla tai voihan jöttiläisten kanssa päästä jopa uimaan meren aaltoihin.
Lisää Koh Samuin ihmeistä löydät sivuilta:
http://thaimaahan.net/kohteet/ko-samui/
http://thaimaa.kohteet.net/samui - Janne18
Moikka!
Löysitkö Ko Samuilta tai lähisaarilta elefantteja luonnollisessa ympäristössä? Matka edessä sinne tammikuussa ja samat ajatukset itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377