Apua, olen ihastunut(rakastunut?)

Olav

Olen ihastunut silmittömästi samassas työharjoittelupaikassa olevaan minua 4 vuotta vanhempaan tyttöön. En usko enää ikinä tapaavani yhtä ihanaa ihmistä, joten mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin vaan rutistaa ja suudella häntä. Ja olen ihan oikeasti rakastunut, koska läheisyys pyörii mielessä ensimmäisenä. Jos ihastus olisi vain pinnalista, ajattelisin vain seksiä. Mutta minulla on oikeita tunteita.

En tiedä onko ko. gimma minusta kiinnostunut tai edes ajatellut minua, mutta hänen kanssaan on tosi mukava jutella. Emme tosin hirveästi ole puhuneet, mutta vaihtaneet muutamia sanoja aina silloin tällöin. Hän on käsittääkseni sinkku...

Mitä teen? En uskalla tehdä mitään aloitetta, koska pelkään epäonnistuvani. Pitäisikö minun jatkaa pilvilinanssa elämistä vai vaan hyväksyä karu totuus, että tuo ihana olento tuskin on minusta kiinnostunut?

4

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä siis jatka pilvilinnoissa elelyä, äläkä hyväksy ettei hän ole kiinnostunut vaan selvitä asia ensin. Lähesty varoen, juttele hänelle, kyllä silloin usein aika nopeasti selviää onko toinen edes hitusen kiinnostunut. ;)

Ei ole häpeä yrittää ja epäonnistua... Häpeä on olla yrittämättä ollenkaan!

• No...

...mulla on yksi tietty harrastus, josta hän oli aika kiinnostunut. Kyseli siitä ja tykkäsi selvästi aiheesta. En tiedä johtuiko se aiheesta, minusta(tuskin) vai mitä... Kärsin ehkä jonkunlaisesta alemmuuskompleksista, ts. ajattelen että kukaan ei diggaa minusta, vaikak tiedän ettei asia niin olekaan. Olen myös aika ujo ja hiljainen tuntemattomammassa seurassa, mutta on niitä vielä ujompiakin. Kyllä minä uskallan ihmisilel jutella.

Mistähän voisi tietää, onko ko. henkilö kiinnostunut? Onko jotain pieniä, edes mitättömältä tuntuvia asioita, joista voisi päätellä jotain?

• ipe
        No... kirjoitti:

...mulla on yksi tietty harrastus, josta hän oli aika kiinnostunut. Kyseli siitä ja tykkäsi selvästi aiheesta. En tiedä johtuiko se aiheesta, minusta(tuskin) vai mitä... Kärsin ehkä jonkunlaisesta alemmuuskompleksista, ts. ajattelen että kukaan ei diggaa minusta, vaikak tiedän ettei asia niin olekaan. Olen myös aika ujo ja hiljainen tuntemattomammassa seurassa, mutta on niitä vielä ujompiakin. Kyllä minä uskallan ihmisilel jutella.

Mistähän voisi tietää, onko ko. henkilö kiinnostunut? Onko jotain pieniä, edes mitättömältä tuntuvia asioita, joista voisi päätellä jotain?

Ihmisistä näkee yleensä päältä jos niitä kiinnostaa sun seura. Ilmeet, eleet ja silmät eivät koskaan valehtele. Jos sul on vähänki silmää ihmisille, niin huomaat sen käytöksestä, kuten esim. tavasta jolla se hymyilee sulle onko se kiinnostunut susta.

• ipe kirjoitti:

Ihmisistä näkee yleensä päältä jos niitä kiinnostaa sun seura. Ilmeet, eleet ja silmät eivät koskaan valehtele. Jos sul on vähänki silmää ihmisille, niin huomaat sen käytöksestä, kuten esim. tavasta jolla se hymyilee sulle onko se kiinnostunut susta.

Naiset ja miehet antaa joskus ristiriitaisia signaaleja, mutta jos hieman lukee rivien välistä, osaa kyllä jotain arviota saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4490
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3749
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3377
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      23
      1919
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1175
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      929
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      895
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      892
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      807
    Aihe