Olisin kiitollinen, jos joku lähettäisi minulle valmiin työtyntilistan. Se voisi olla suodatettu, jotta se laskee kaiken merkitsemäni yhteen samantien.( makroa en osaa käyttää ). Tai olisiko jonkinlaista versiota ( pohjaa ), jota voisin itse muokata.
Kiitos sinulle !
tuntilista exeliin
4
18232
Vastaukset
- mites
kelpaakos tämä MS:n oma
http://office.microsoft.com/fi-fi/templates/CT063469961035.aspx - Löytyy
Excelistä löytyy valmis kellokortti(ainakin 2002 versiossa).
Napsauta hiiren oikealla taulukkovalitsinta (Taul1) -> Lisää -> Laskentataulukkomallit -> Kellokortti ja OK.- allu
Hei !
Minulla on 2000 versio, ja ei ollut tuota kellokortti taulukkoa minun koneellani.
Metsästän edelleen!
Kiitos t.allu - Excelit.fi
allu kirjoitti:
Hei !
Minulla on 2000 versio, ja ei ollut tuota kellokortti taulukkoa minun koneellani.
Metsästän edelleen!
Kiitos t.allujos olet vielä työajanseurantataulukkoa vailla niin omasta palvelustani pystyt lataamaan ilmaisen taulukon jossa on jonkin verran toiminnallisuutta.
Laitat vaan tulemaan sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin saat automaattiviestinä linkin josta voit ladata tiedoston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110